Gå til innhold

midtsommer drømmere...


geisha

Anbefalte innlegg

sånn idag er det første onsdag etter vi begynte...

det blir jo ikke en ordentlig veiedag men...jeg skriver inn vekta mi for det...

start vekt:

 

103 kg

 

101,2kg

 

ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vil gjerne være med! :)

Skriver inn vekt denne uken :

 

62,7

 

jeg vil gjerne ned til 58-59 kg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det va'kke verst....

Selv har jeg ikke hatt en så god uke. Ble litt for fristet på lørdag da vi var i dåps-selskap. Masse mat og kaker. UFF Men jeg har nå klart litt da. Dessuten vet jeg at vekta mi varierer veldig i løpet av en mnd. Trøste....

 

Startvekt 30/3 : 81,8 kg (egentlig startvekt 1/1-06 : 88 kg)

5/4 : 81,6 kg

 

Skal på hyttetur i helga dersom været tillater det. Må prøve ut den "nye" pulken før påske. Så da får vi vel se hvor god viljestyrken er. Har lett for å bli titt "kos" på hyttetur ja.

 

Har dessuten fått lagt om treningsprogrammet mitt og er veldig spent på hvordan det barker i vei. Skal vistnok sette kjempefart på forbrenninga. Håper bare det virker på meg også. Første ordentlige gjennomkjøring blir på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare sleng dere på! :)

og du får ha en god tur supersnupp&lømle...det gjør ingen verdens ting hvis vi skeier ut litt *kremt*.... vi r på rett vei..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg glemte å veie meg i dag, men starta jo ikke før på mandag, så jeg har nok ikke gått ned noe... var ikke så flink med kosten i går... men har trent de siste fire dagene :) nå har jeg akkurat vært ute og gått i nesten en time...

jeg og ei venninde skal prøve å gå sammen av og til. da blir det mye enklere :)

 

synes det er vanskelig å holde seg unna vanlig brød og godterier... det er jo så lettvindt å ta seg ei skive...

har kjøpt noen sånne carbstoppere (eller hva de nå heter), men synes det er vanskelig å huske å ta dem.. de skal jo tas 20min før man spiser.. noen som har prøvd noe slikt?

 

jeg har målt opp kroppen min... ikke akkurat hyggelig, men det kan vel kanskje bli det... man skal jo legge sammen disse tallene, og så kan man se hvor mange cm man går inn.. noen som vet hvor man skal måle?

jeg har målt midje(på det smaleste), hofte, lår, legg og overarm...

 

håper alle får en hyggelig kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veide meg første gang på Lørdag..hjelp..87kg. Har vært flink og erstattet to måltid med cambridge og veier i dag 86 kg. Skal ned til 67 kg og det virker så langt unna. Men er virkelig motivert nå og har nok av viljestyrke:-) Blir spennende å se neste onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg henger meg på her jeg også... jeg har som mål å komme meg ned til 58 kg til sommeren. (håper på en sen sommer..hehe)

 

vekt 5/4 66 kg

 

dette må jeg bare klare..så har jeg plutselig en hel garderobe med klær som venter:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...