Gå til innhold

Hei alle vordende mødre;-)


rampen_

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er ny her inne.... er i min 2.pp, og er veldig spent nå framover.. Har IKM påskeaften, og er naturlig nok veldig spent på dette...

 

hvordan er ståa med dere?

 

Jeg satser på å være her inne noen måneder framover, og skal være fast gjest.. ;-)

 

For jeg regner med at det ikke tar så kort tid å få den lille spiren i magen.. hehe

 

Selv om det klaffet på første forsøk, som egentlig ikke var noe forsøk, sist gang...

 

håper vi kan ha litt kontakt her inne. kjedelig og sårt å gå rundt med alle disse tankene for seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann! Jeg er også i min 2 pp, men har ikke ikm før 26 april. Vi prøver på nr 2, men det er første gangen vi er prøvere for forrige gang var det ikke planlagt :-)

Jeg regner heller ikke med at det vil klaffe med en gang, men håper ikke det tar så altfor lang tid heller.... er utålmodig jeg he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg er i 1pp, sluttet på pillen for 12 dager siden så jeg er veldig spent på hvordan kroppen reagerer. Har hatt en del mage- og ryggvondt de siste dagene og lurer selvfølgelig på hva dette er. Håper det er et tegn på at kroppen "fungerer" :) Har en gutt på 14mnd fra før og han vil nok veldig gjerne bli storebror snart *ler*

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er i ganske lik situasjon vi to, da;-)

 

Morsomt.. da må vi holde kontakten her inne ja.. for å følge med.. regner med at jeg hadde EL i helga.. og har hatt regelmessig sex rundt EL... så... er spent ja..

 

Vi prøvde heller ikke sist gang.. men nå er snuppa 3 år, så det er kanskje på tide med et søsken snart..

 

Og både min mann og jeg er like dårlige etter å få en liten en til...

 

hvor gammel er du?

Jeg er 24..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nettopp fylt 23 og har en gutt på litt over 16 mnd. Både jeg og sambo er kjempeklar for nr.2 selv om jeg studerer. Tror det skal gå greit allikevel, har jo bare 1 år igjen når nr.2 kommer. (hvis h*n kommer :-)) Hvor i landet er du fra da? Er fra Bergen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rampen_

 

Vi er i samme situasjon. Forrige gang satt den med en gang, selv om det ikke var et forsøk.... Så denne gangen er jeg prøver for første gang.

 

Stemmer det at du har vært aktiv på Din Baby? Synes jeg kjenner igjen nicket ditt.

 

Velkommen hit i alle fall, det er en veldig koselig side å være på, masse hyggelige folk =).

 

Mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jepp.. har vært en del aktiv inne på DiB tidligere.. men dabbet litt av da alle de "gode gamle" ble mobbet ut derfra... så jeg tenkte jeg skulle være litt her inne:-)

 

Pusura: Jeg bor like ved trondheim jeg.. og er student.. Og jobber ved siden av på en skole her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rampen!

Jeg er i min 1 pp.. og har ikm 19 april. Har en sønn på 2 fra før.

 

Velkommen inn hit!!

Det er så kjekt med de sidenen her! Kjekt å ha noen å dele ting med!

Ser du har IKM den 18 april.. ligger ganske likt vi da..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Har prøvd i over et år, 3 SA'er, er 29 år, ingen barn, gift. Har Ikm 14 eller 16 april.. er ikke helt sikker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rampen_

 

Jeg kjenner meg igjen ideg! Er også 24 år, prøver på nr to, har ei jente fra før som ikke var planlagt. Nå er vi i vår 4pp, har IKM 18.april. Føler på meg at den sitter denne gangen..:)men det gjør jeg hver gang, da...

Denne gangen har vi prøvd annenhverdag metoden fra dag 10, det har ivertfall funka for mange andre...

 

Når har du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rampen, pusura og alle andre i samme situasjon:)

Er prøver for første gang, men har fra før en sønn på 2,5 år. Satt som et skudd første forsøk sist, selv om det ikke var forsøk...så det er første gang vi PRØVER. Og det er spennende.....

Er 32 år og godt gift:)

 

Tenkte å prøve på El i mai - håper på februarbaby:)

 

Lykke til alle oss - mer spennende enn allverdens påskekrim dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle som har svart:-)

 

Jeg har IKM 15.april.. hadde regna feil og trodde det var 18. men det erfeil... så.. har tre dager å gå på heldigvis.. ;-)

 

Håpehåpehåpe

 

Er jente di gammel VilVilVil? Mi er 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei rampen!

Velkommen til oss:-)

Jeg har også ikm påsekaften 15.04.06

 

Vi er inne i vår 5pp. Håper dette er den rette pp:-)

 

Ønsker deg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...