Gå til innhold

Tar snart igjen mannen min i vekt


Lenemor72_høygravid

Anbefalte innlegg

I morges var det bare 1 kg igjen til jeg tar igjen mannen min sin vekt. Og ennå har jeg nesten 18 uker igjen. Hjelp hvor skal dette ende?

La på meg mye de andre to gangene også, men hadde en god del høyere startvekt denne gangen.

 

Jaja, det har gått av etterpå med de andre to, så vi satser på at det gjør det denne gangen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pust ut.. det kunne ha vært verre.. Du kunne jo ha passert han for lenge siden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, da er vi i samme båt.. jeg tok han igjen for noen dager siden... jeg har ikke fortalt han det enda da ;) Men jeg sa for en stund siden at det ikke var langt unna... og nå håper jeg det ikke blir et samtale tema..

Er ikke noe moro med denne vekta gitt.. slet jo bare en BITTELITEN SMULE fra før av liksom... Men jeg håper jeg går det av meg igjen fort..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen få måneder siden var det 23 kg mellom meg og typen. Så begynte han å trene mer enn før og gikk ned 7 kg, jeg ble gravid og har gått opp 8 til nå. Så nå mangler det bare 8 kg!! Helt utrolig, for jeg har alltid vœrt så utrolig "liten" ift ham ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner følelsen, jeg har tatt igjen min for lenge siden! Det er IKKE moro, men sånn er det da... Tror vel egentlig han kommer til å legge på seg litt under svangerskapet han også, så får jeg trøste meg med at jeg lettere får det av igjen. (håper jeg da!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,godt vi er flere.jeg har i følge siste måling,gått forbe han med 4-5kg.heldigvis har jeg ikke lagt på meg andre steder enn magen.synes ikke det gjør noe jeg da,det er jo en grunn til at vi legger på oss:-)målet mitt er å ikke komme over 100,men med vektøkningen er jeg redd målet sprekker;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Av en eller annen grunn ble jeg så rørt da jeg leste innlegget ditt nøstegutten... Jeg veier 20 kg for mye i utgangspunktet, og har hele tiden vært redd for de hundre, men jeg ser jo at jeg ikke er alene.. Det gjør godt det! Takk for at du delte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anonym:-)du er langt fra alene:-)jeg har også en del kilo fra før,som på fint kalles "for mye", men det kommer vel an på øyet som ser.

jeg sier ikke at vi skal drive å stappe i oss på søtasker ol,men det er jo en svær forandring som skjer i kroppene våre så det er jo naturlig at det viser på vekta:-)en skal jo heller ikke slanke seg når en går gravid,uten om hvis legen anbefaler det og følger opp.

vær stolt av kroppen du anonym,det er viktigst at du er konfortabel med deg selv!

 

kan bare si deg hva en på jobben sa da jeg kom i dag:"vet du, jeg elsker å se gravide damer, dere stråler på en helt egen måte"

 

så drit i hva andre måtte mene om kiloene som legger seg her og der,smil og gled deg over det lille underet i magen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...