Gå til innhold

Når skal det gå opp for en at man er gravid og venter barn?????


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Idag tok jeg min 5. Graviditetstest, selvfølgelig positiv, ja så positiv at streken nesten hoppet ut av pinnen! Men klarer jeg å skjønne at det er noen i magen min?? Nei, jeg klarer ikke å se for meg at jeg om 7-8 måneder har en liten baby!

 

Når gikk det opp for deg!

Når begynte du å glede deg som mest?

 

Jeg vil så gjerne tro på at jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skjønner deg så godt!! jeg tror ikke det går opp for meg før det er veldig synlig... har jo lagt på meg litt, men... jeg tror jeg forstår, selv om jeg samtidig føler at jeg snakker om noe jeg kke er en del av... jeg vet ikke... er så rar følelse...

 

men i forhold til det du dorteller, er du nok gravid!!! og det er nok jeg og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er dere på vei??

 

Jeg tok kun 2 tester...hadde litt vondt for å tro det i starten men når du er forsinket med mensen på 4. uken da burde det gå opp et lite lys om at her er det noe som skjer. Det er selvsagt litt rart og jeg skjønner hva dere mener. Jeg forstod det ikke før jeg var langt over tiden med mensen...først da forstod jeg at testen jeg hadde tatt ikke tullet med meg. Nå er jeg 8 uker på vei og skal på min første ul om 1,5 uke. Blir kjempestas. Gleder meg masse, regner med at det vil bli enda mer klart for oss da.

Lykke til videre jenter, og gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var og kjøpte meg folat på apoteket nettopp, og dama spurte om det var i forbindelse med graviditet. da fikk jeg en liten vekker, ja- jeg er gravid:) hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg gikk med sønnen min trudde jeg det ikke før han sparket å jeg kjente liv...

 

Kansje det går like lang tid nå også... Det gleder jeg meg til... Fant ut i går at vi hadde lykkes på 3 å siste prøverør forsøk... :))

Så nå håper jeg det/de sitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er 6+1 idag. Og tok min første test dagen etter forventet mens. Skal ikke til legen før etter påske, så det har vært leeeenge å vente. Men alle syns vel det går sakte i 1. trimester, og plutselig en dag er ungen din 15 år og konfirmant...hehe..

 

Jeg håper det går opp for meg når jeg får mage iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det kan gå en stund. Føler egentlig at rett etter den yrende gleden så detter man litt i do. For det er så himla lenge til ungen kommer. Av egen erfaring så er det ofte når magen kommer og UL at det først går virkelig opp for meg at en baby er på vei ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble gravid i fjor (mistet i uke 18) var jeg skikkelig urolig, og ikke helt trygg på at dette skulle gå bra - noe det da heller ikke gjorde. Denne gangen hadde jeg lovt meg selv at jeg skulle senke skuldrene om jeg så hjertet banke på første ul, og stole på at denne gangen skal det gå bra. Var på ul forrige uke, og så Bitteliten med bankende hjerte. I dag er jeg 7+1, og teller ned til ny ul etter påske. Har visst ikke senket skuldrene helt, nei. Bare vi kommer forbi uke 18, så skal jeg tro at nå skal vi virkelig bli tre! :) Har en superpositiv samboer, så _egentlig_ så er jeg vil litt smittet av han, og begynner å tro og skjønne at vi venter et knøtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører ikke hjemme her,trykket feil,skulle egentlig inn på skravlesiden,men når jeg først er her.....

Det ikke opp for meg at jeg var gravid før jeg hadde væt på ultralyd i 18.uke. Sånn har det vært begge gangene. Og etter det går det i grunnen slag i slag,er umulig å ikke tenke på at det er en liten spire i magen. For babyen begynner jo å sparke. Fantastisk, du har mye å glede deg til,det kan jeg love deg:)

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...