Gå til innhold

Flasketrening?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal bort noen timer på fredag, og babyen vår må få en flaske. Vi har prøvd et par ganger tidligere, men han vil ikke ha! Skjønner overhodet ikke hvordan han skal få noe melk ut av noe som ikke er puppen...

 

Noen med tips til hvordan vi kan få ham til å ta flasken? Blir nesten desperat ved tanken på å være tilgjengelig HELE TIDEN til jeg slutter å amme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve å gi han flaske når du vet at han helt sikkert er sulten. Jeg tror han da vil ta den. Men hvis ikke så kan han få melk av kopp eller skje. Det tar litt lengre tid, men da får han det hvertfall i seg og du kan reise bort et par timer. Prøv hvertfall!! Lykke til da, håper dere klarer det. Jeg skal også streve litt her med å få snuppa til å ta flaske, hun vil nemlig heller ikke, bare leker med tuten=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår på 4 mnd ville ikke ta flaske så jeg gjorde som følger:

Satte han vi vippestolen, fikk på smekke og fikk så en tåteflaske med vann. Den fant veien til munnen og han begynte å tygge og su på den. Så da fant jeg fram MME og da drakk han av flaska. Gjorde dette flere dager og nå får han flaske noen kvelder i uka slik at jeg får trent.

Fant ut at det var viktig å ha han i en stilling som ikke lagde forventninger om pupp...

 

Du kan jo prøve.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...