Gå til innhold

Ny vogn til stor 2-åring


*Gravid snart??*

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt en Emmaljunga Duo Edge vogn, men nå begynner vår lille tass (som egentlig er ganske stor) å få problemer med å ligge i den. Er rett og slett for kort og det ser ikke ut til at han har det særlig komfortabelt..

Noen som kan anbefale meg ei anna type vogn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Brio Zenit er lang og god. Ellers vet jeg at Simo også har triller som er store inni. Brio`n er litt lettere enn tilsvarende Simo-trille men det er jo ikke sikkert det spiller noen rolle for deg? Har nylig vært og sett på mange vogner, og jeg mener at Brio og Simo sine sportstriller har størst (lengst) ligge flate og fotbrett av alle vogner. Ett minus med disse vognene er at bøylen foran på vogna ikke kan tas av. Blir dermed trangt med voksipose. Men det finnes jo andre vinterposer som er nettere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simo Champion er den vogna med lengst sittedel, den er 100 cm lang... Super vogn! Ellers er Mistral god, og har hørt at Easywalker er bra også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TFK joggster twist er mye romsligere enn Simo champion. 105cm lang. Den er og 3kg lettere, har håndbrems og mulighet for å kjøpe stor babybag til ved behov. Babybagen er større enn Simo som bagvogn!

www.buggy.de

 

Mistral er kort i ryggen, 45cm lang bare.

 

Babyjogger city-series skal være 1-2 cm lenger enn TFK, men synes hjulene ser litt rare ut.

www.babyjogger.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

easywalker.. easywalker.no..

Har jente på 100 cm i den vognen nå, og det er fremdeles god plass i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...