Gå til innhold

Mye på en gang...........


*Bolle-i-ovnen*<3

Anbefalte innlegg

Nå har jeg veldig blanda følelser egentlig, jeg tok en fertilitetstest hjemme i dag tidlig og den viste at jeg er i full stand til og kunne bli gravid :-) heldigvis.... Jeg hadde ikm i går og tok en grav. test bare for og se, og den var negativ som "vanlig".... oxo ble jeg dritskuffa... igjen... men er det noen sjanse for at den kan bli positiv om et par uker? åssa, visst ikke tr kommer asså? oxo fikk jeg svar på skatten, jeg fikk igjen 6000 og det var veldig godt... da skal vi på ikea og shoppe til det nye huset som vi flytter i til sommeren... men jeg vil bli gravid så jeg kan handle babyutstyr... det hadde vært noe.... har prøvd i 7 pp nå..... noen som har prøvd spådom og healing?

 

Stoor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har det, jeg også vil bli gravid NÅ og reise på ikea og shoppe til barnerom... har ikke prøvd healing, men det å bli spådd er ikke gøy... blir paranoid etterpå liksom... men du må gjøre det som er best for deg. Har du vurdert homeopati? Akumpunktur? Har du vært gravid før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri vært gravid før, har ikke prøvd akumpunktur... men jeg går til homeopat for pollenallergi, hun spurte forrige gang jeg var der om mens og syklus og sånn, de skal vite alt for og kunne hjelpe, og da sa jeg det at den var uregelmessig og jeg slutta på p piller for 7 mnd siden så hu vet jo om at vi prøver.... tenkte jeg skulle høre om hu kunne hjelpe hvis det ikke skjer noe snart... man må ikke ha vært til lege først?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...