Gå til innhold

Fortsatt kvalm...


2julibarn

Anbefalte innlegg

Hei, er nå i uke 26 og sliter fortsatt med kvalme. Er DRITLEI av å være kvalm!!! Det går mange timer hver dag bare på å ligge på sofaen og være kvalm. Spiser ustanselig da det er det eneste som hjelper. Har lagt på meg vanvittig mye pga kvalmen og spisingen. Har nå enda 3 mnd igjen til termin, kommer til å se ut som en flodhest i sommer... Dette plager meg da jeg er vant til å være slank og veltrent. Til vanlig spiser jeg veldig sundt, men nå er det helt håpløst. Finnes det flere der ute som fortsatt er kvalme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ufh.. stakkars deg. føler med deg:)

Jeg får brekninger av og til men jeg slipper å spy og nå er det en stund siden... er 17+4 nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler med deg... Jeg er "bare" uke 13, men det har vært de lengste 13 ukene i mitt liv, ble dårlig med en gang, kvalm konstant! Di får prøve å trøste deg med at det går jo over uansett,når babyen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, vet akkurat hvordan det er... Slet med det fra uken før jeg fikk vite jeg var gravid til ca uke 21/22.. Er i uke 28 nå og det kan være dager hvor jeg kan være like dårlig igjen... Får bare ønske deg lykke til!!! Og gi deg en stor trøsteklem!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde heldigvis pause på 3 mnder men no ser det ut til at det kan komme tilbake.. men er enda ikke så sterkt så de 3 første mndene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge BiM sin terminutregning er jeg 18+2 nå og er så kvalm som aldri før. Etter at jeg bikka uke 12 så trodde jeg at ting skulle bli bedre, men den gang ei! Det blei bare værre!!!! SÅ nå ligger jeg her med halsebrann og kvalme til langt oppover nesa og er på vei inn i en skikkelig svangerskapsdepresjon, for jeg orker ikke mer! Har ei venninne som var akkurat så dårlig helt til siste slutt, men kjenner mange som har gått litt frem og tilbake og vært dårlig de tre første mnd og vært i kanonform etterpå! Jeg spiser også hele tida, men har likevel ikke lagt på meg mer enn 2.2 kg...

 

Lykke til til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for sympatiske svar! Vi som er kvalme må vel bare holde ut. Heldigvis så svinger kvalmen igjennom døgnet, har noen bra timer hver dag. I begynnelsen var det like ille hele tiden, så det er ihvertfall litt lettere nå. I forrige svangerskap ga kvalmen seg i ca uke 17, så jeg hadde forventning om at det samme skulle skje denne gangen, er derfor ekstra skuffet. Trøster meg med at jeg ihvertfall får barn, kjenner flere som er ufrivillig barnløse, det er værre med dem!

 

Klemmer til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...