Gå til innhold

Easywalker


maj76

Anbefalte innlegg

Så en annen som hadde Easywalker i byen en dag og da la jeg merke til at de hadde en slags ståldings neders på fotbrettet slik at ikke posen skal skli på hjulet. Er det ekstrautstyr eller skulle det vært med vogna mi? Jeg har heller ikke den svarte tråden som er festet til styre som er til å ha rundt hånda. Trenger man virkelig denne?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg veit egntlig ikke så mye om easywalker, men er du sikker på at du så helt riktig vogn? OTH mountain terrain ligner jo litt på easy walker og har en ståldings på fotbrettet og dette sorte tauet å holde i.

 

http://www.onetreehilleurope.com/index.php?menu=2&cur=0⊂=0&id=21&cur_id=20&language=OTH_text_S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, den følger med det originale regntrekket, og er til å "surre" det rundt. Dener avtagbar - og hvis ikke du har kjempelang sovepose, så trenger du ikke den.

Vi har kun vår på når vi bruker regntrekket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den ståldingsen følger med originale regntrekk.. Og den svarte tråden til å holde i skulle vært med vogna ja.. JEg lager ei løkke på den å ha handa i. Fin å ha i tilfelle man faller på glattisen i en bakke(noe som ofte skjer med en travel fotgjenger)

Vogna triller i hvertfall ikke fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar. Har det originale regntrekket med den stålstangen er ikke der. Får sende en mail til de jeg kjøpte vogna av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke selve fotbrettet det har jeg men en ekstra stålstang kun en tynn ramme som stikker utenfor, mer som håndtaket som er på malingsspann men firkantet, hvis du skjønner. For større vognposer så slipper de å dette på hjulet når denne er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...