Gå til innhold

tester


Gjest

Anbefalte innlegg

jeg skrev isted om mine mens problemer. nå har jeg bestillt eggløsningstester, er ikke det litt lurt? det er 7 stk i pakningen, betyr dette at jeg må ta hver dag i 7 dager da fra den dagen jeg tror det skal begynne?? litt uerfaren og usikker her jeg sitter og håper å bli mor for andre gang. er så utolmodig og vil så gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg kjøpte eggløsnings tester før jeg ble gravid, så begynte jeg og teste meg i den tiden jeg skulle ha eggløsning. kjøpte maaaange tester optile 20 tester hver gang. og jeg traff ALDRI på den dagen jeg hadde eggløsning.

ble sålei av å bruke testene så jeg sluttet med dem. Brukte jo så mye penger på dem...

så jeg begynte heller å være mer opps på eggløsningslimet, og latt det gå sin gang.. tenkte veldi mye på å bli gravid, og ble jo aldri gravid. begynte å tenke på andre ting en baby:) og nå er jeg 7 uker på vej:)

tror du heller prøve og slappe av og ha sex mye, 2. hver dag. så går det:)

det gikk for meg, når jeg sluttetog bekjymre meg så mye om når jeg var fruktbar i syklysen min:)

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt eggløsningstest 2 ganger og begge gangene så ble jeg gravid samme mnd som jeg tok testen. Har vært svæææært fornøyd med dette. Slipper så mange bomturer med venting, "Er jeg gravid eller ikke?". Jeg har testet meg fra 12. dag, hatt eggløsning den 13.dagen, og blitt gravid. Mistet forrige, men håper alt går bra nå :)

Lykke til :))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...