Gå til innhold

Blødning/rosa utflod i uke 28...


sjokoBolla

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd dette? Fikk først litt blodaktig slim på papiret (bare littegranne), så kom det mye mer rosa utflod neste gang jeg gikk på do. Nå er jeg veeeldig bekymret. Ringte føden, og der sa de bare at jeg skulle ta på meg et bind, og se hvor mye som kom...hmmm. Noen som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sånn nå! lyserosa slim som kom nettopp, ikke ringt noen ennå. logget meg inn her for å spørre jeg også...

er 34+2 uker.

vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg.. skal uansett til kontroll i morgen da, flax sånn sett;)

Så sykehuset sa ikke noe om hva det kunne være??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sa ikke noe om det. Jeg får spørre når jeg ringer tilbake igjen om en stund. Men veldig skummelt dette her. Klarer ikke slappe av nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde meg i forrige uke, da var jeg i uke 28. Plutselig fikk jeg rosa, etterhvert brunlig utflod. Det var ikke mye, men gode flekker i trusa.

Det har gått over etterhvert.

Må legge til at jeg har hatt dette fenomenet en ca 4-5 gangeri løpet av svangerskapet.

Det har kommet helt plutselig, den ene gangen etter sex.

Har vært til sjekk, og alt så fint ut. I forrige uke brydde jeg meg ikke om det. Legen har sagt at det sannsynligvis er blodkar som brister.

Kynnere kan kanskje utløse det også.

 

Det går nok helt fint, men dersom det ikke gir seg, eller går over til å bli brunlig, ville jeg fått en sjekk.

Jeg er livredd for at det er livmorhalsen som begynner å åpne seg, men min har blitt målt gjevnlig til litt over 5 cm.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...