Gå til innhold

Han har ikke lagt på seg


Har tre søte små

Anbefalte innlegg

Gutten min på 5,5 mnd har ikke lagt på seg på to uker.

Veide han på mandag, og da var han 6875 g, nøyaktig det samme han veide på 5 mnd kontrollen.

Han gulper masse, så er nok det som er grunnen.

Min "faste" helsesøster var ikke der, så jeg snakket med en annen.

Hun sa det ikke gjorde noe, og at jeg skulle komme inn i gjen på mandag og veie.

 

I dag er min faste helsesøster der, og jeg lurer fælt på om jeg skal ringe henne, er jo hun som har fulgt sønnen min siden han ble født.

Eller er det dumt å gå bak ryggen på hun andre helsesøsteren.

Skal jo inn der og veie igjen på mandag.

Er bare litt tvil, de bør vel legge litt på seg når de er så små, eller...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville nok ha ventet. De vokser litt i ryk og napp.. :) Så lenge han er i fin form ellers er det ingenting å bekymre seg over. :)

 

Lykke til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du trygt kan vente til du skal veie igjen. Minien vår er også 5,5mnd og legger på seg i veldig rykk og napp. Kangå en uke eller to uten at han går opp før han plutselig "skyter" av sted og legger på seg 200 gr på bare noen dager. Legger på seg ca 50 gr i uka, og ifølge helsesøster er dette helt greit for han. Gutten er blid som ei sol og en skikkelig propell. Så lenge sønnen din er i vanlig slag trenger du nok ikke engste deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluggen her gikk 1 måned uten å legge på seg. Fra 5-6 måneder. Og han har alltid lagt på seg 200-300 gram i uka! Ingen som ble bekymret av den grunn. (Bare jeg da.)

 

Så lenge de er i godt humør og god allmenntilstand er det ingen fare sa helsesøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...