Gå til innhold

Jeg hadde rier... tror jeg....


April 2006+Desember2007

Anbefalte innlegg

I går kveld klokken 23 begynte kynnerne å bli regelmessige, akkurat 3 min mellom hver og de varte i 20-30 sekunder. De begynte langt nede i magen og kom som en bølge oppover + at jeg kjente et press i korsryggen. Dette holdt på i over to timer, så sovnet jeg etterhvert og våknet idag tidlig som om ingenting har hendt! Ble så skuffa...

 

Kan dette ha vært begynnende rier som har stoppet opp???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sånne har jeg også gått med i 2 uker nå... skikkelig slitsomt... kom inn til føden med to min imellom... var skikkelig vonde, men dem hadde ingen effekt, var bare mase-rier.... Håper dem blir skikkelige snart og virker... slitsomt å gå sånn... Håper du slipper å gå like lenge som meg med dem. klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som rier ja,men mulig det er maserier.

Håper du får noen effektive snart, da ;o)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Siri!

 

Jeg har ennå ikke født....Tenkte reise en tur til kvadrat og kjøpe bringebærbladte....Skal visst være effektivt..Er så lei nå. Alle spør om jeg har født. Søstera mi skal reise vekk på lørdag og være borte i 10 dager. Hun vil så gjerne se han før hun reiser. Føle alle føder før meg. 20 som har født på aprilklubben og mange av de har termin etter meg. Prøvd ut alle tenkelige kjerringråd. I morgen har jeg termin :( Hadde vært så kjekt om han kom før helga. I allefall før påskeferien

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde det sånn i natt også!! fra halv to til halv fem eller noe... skikkelig vonde tak omtrent som du beskriver. kom med ca 10 min mellomrom, regelmessig i perioder, men det kom noen smertefrie vanlige kynner innimellom også... jeg sovna til slutt og er litt letta for at det ikke ble noe mer,for jeg hadde ikke sovet i går natt og da dette startet tenkt jeg at jeg greier ikke å føde etter å ha døgnet to netter på rad...

nå har jeg våkna og kjenner ikke noe.

har termin rett en dag etter deg. har proppen din gått da? min gikk sist torsdag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

proppen har gått for mange uker siden. Så nå bare håper jeg atdet skjer på skikkelig,helst idag!!!! Fikk så store forventninger igår, når presset i ryggen økte og kynnerne ble litt vonde og regelmessige. Satser på at det skjer igjen ikveld.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...