Gå til innhold

September: Sover minienepå eget rom nå?


mylittlecat

Anbefalte innlegg

Her sover hun hos oss ennå, men håper iløpet av påsken vi skal få klar eget rom til henne. Om hun kommer til å bruke det med en gang er en annen sak ,hehe... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi la henne på eget rom rett før hun var 6 mnd... Går helt fint. Minket på nattmåltidene (men har fremdeles 1-2 igjen), Og vi sover bedre uten hennes lyder.. Har rom vegg i vegg + dørene på gløtt + babysitter...Babysitter er egentlig ikke nødvendig, for vi hører henne først gjennom veggen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har bare en 2-roms så han kommer til å sove på rom med oss i hvertfall 1 år til. Tror det skal gå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men fra i natt har pappan i huset gitt klar beskjed om at snuppa skal inn på eget rom...Er enig i det da, men blir nok litt rart sånn i begynnelsen. Håper vi alle sover bedre på natta da, hun er begynt å våkne av oss på natta..slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har just nu bara en två rums lgh hær i Usa men ska flytta till ny i mitten av sommaren. E tydligen en lag hær i Florida att man får bara vara "two heartbets" per rum så vi måste finna en tre rumare.. så då hamnar han væl i eget rum.. men annars tycker jag inte att det e så farligt.. han sover hela natten .. å vi sover.. så en så længe funkar det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuppa vår har ligget på eget rom siden 3måneders alderen. og det går greit, ingen nattmat, og hun sover til halv sju- sju.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. Men det går bare fint, hun har "sitt eget hjørne", sover hele natta og vi forstyrres ikke av hverandre.

 

Vi har to soverom, men det ene er forbeholdt storebror som ikke er interessert i å dele. Det respekterer vi for han er noen år eldre enn søstera.

 

Vi får en til liten mini i november, så da blir det trangt inne hos oss... Får bygge ut eller kjøpe nytt etter hvert. Eller kjøpe sånn indisk hengekøye å henge over senga vår...!

 

Hihi.. Jo flere vi er sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har berre eitt soverom. Det er forøvrig så lite at vi måtte flytte ut klesskapet for å få plass til grindsenga...

 

Men vi skal flytte i nytt hus utpå hausten, og då skal han ha eige rom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt godt å høre at andre og ikke har nok rom (forstå meg rett) :)

Vi har heller ikke det, men holder nå på å bygge et ekstra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leon sover ikke på eget rom ennå. Han begynner natta i egen sprinkelseng som står inntill dobbelsenga og etter nattamming samsover vi som regel. Koser oss med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjører samme rutina. Sier hver dag at i natt skal jeg være flink å sette meg opp å amme slik at jeg holder meg våken å kan legge ham tilbake. Men klokka 2 når puppen forlanges blir det som regel samsoving, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...