Gå til innhold

Kan ammense mødre spise reker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiste det når jeg var graivd. Men ikke før de var over 6 mnd. (mest pga av de var 6 mnd når rekesesongen var da)

Og det var ikke noe problem her igården. Har ikke hørt at man ikke kan spise det. Men det kan hende barnet reagerer litt (vondt i magen, som så mye annet) så tror nok bare du må prøve deg litt frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist det, og det går helt fint...

Kommer vel kanskje litt på mengden også...

 

Har bare spist reker på baguetter og sånt, ikke prøvd bare reker som et måltid da.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går ikke her heller,poden får magesmerter,klør og får grønn bæsj. Men så er han ganske allergisk også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg spiser reker som bare det, og det er ingen reaksjon på gullet. ta deg en smak, så ser du hva som funker for dere. Jeg har spist det jeg vil under amming. Slik har jeg funnet ut hva JEG bør holde meg unna. Det er jo så forskjellig med oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er berre tre ting ammande mødre generelt ikkje skal ha: Stor ferskvannsfisk (pga mykje tungmetall), sigaretter og alkohol/andre rusmiddel. Er du sjølv allergisk mot noko, må du sjølvsagt ikkje ete det du er allergisk mot...

 

Utover det må ein berre prøve seg fram. Det er mange babyar som ikkje reagerer på noko som helst; eg har ete nett det eg ville heile tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...