Gå til innhold

3D Ultralyd i Bergen?


birma og tredjemann

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg lurer på om man får 3D ultralyd på Haukeland sykehus eller om man må på private klinikker som volvat for å få det. Noen som har erfaringer med 3D ultralyd? Er det mye bedre enn 2D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil også vite om det!! Jeg tror jeg skal på KK.. Hmm? Vil også se 3D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har hørt at det er visst noe greier på Volvat for oss bergensere. Men ikke på Haukeland. Koster visst en 1000- lapp el noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte med en gang. De gjør det visst ikke. Nå lurer jeg også på hvem som gjør det her. Volvat damen sa de gjorde det kun på Volvat i Oslo. Urettferdig ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har 3D på Haukeland også men det blir bare benyttet i spesielle tilfeller /forskningsprosjekter....

 

Forrige gang jeg var gravid fikk vi tilbud om å delta i et et prosjekt hvor det var 3-4 ekstra ultralyd undersøkelser og alle med 3D... spennende... så vel enda bedre hvordan den lille personen inne i magen virkelig så ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Da jeg var til ordinær ul på KK, fikk jeg litt 3D UL på slutten, fordi jordmor hadde god tid :) Så de har definitivt 3D UL der ja! Var utrolig fint å se et litt mer "ordentlig" bilde av babyen, men ikke noe problem å skjønne hva 2D bildene var heller! Så du får håpe at du er heldig da og får litt 3D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et sted her inne at Volvat i Bergen nå har fått 3d ul!!!! Men det koster jo litt da, men er nok virkelig verdt det:) Tidligere var det visst bare volvat i Oslo som hadde det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvat har desverre ikke 3d ultralyd ;-(

Ringte og sjekket i går. Tror ikke d er mulig å oppdrive i Bergen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...