Gå til innhold

Uff, tror jeg er gravid...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og babyen min er bare 11 uker.

Tror jeg er i sjokk, og aner ikke hva jeg skal tenke eller gjøre.

Har bare lyst til å gråte!

 

To barn født samme året - har noen opplevd det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, det var jo ikke bra da..

 

Men kan du ikke ta en test så fort som mulig da, så slipper du gå rundt å engste deg unødvendig hvis det bare er falsk alarm da..

 

Lykke til uansett da...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Har ikke opplevd det. Mine to eldste er det nesten to år mellom. Travelt, men de har mye glede av hverandre:-) Går helt sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men dette blir under 1 år - begge født i 2006.

Hvordan er det for barna?

 

Også blir det barn nr 4...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei min er akkurat fylt 4mnd og er selv gravid vi har valgt abort men er redd...

har veldig dårlig samvittighet..

gammel er du`?

fra hvor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får det nok ganske så travelt, men tenk hvor stor glede barna får av hverandre da...

Blir jo nesten som tvillinger det...

 

Gratulerer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30 og er fra Oslo.

Tanken på abort er helt fryktelig. Det tror ikke jeg at jeg orker...

Uff og uff, dette er vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg opplevde å få positiv test hos legen når babyen var 8 uker. Fikk helt sjokk og skjønte ikke at det var mulig. Tok blodprøve som viste seg å være neg. Noe galt med testen og det hos legen.Ta blodprøve det er sikrest.Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok test på søn var hos legen på man og til en sånn som tar ultralyd innendig på tirs å fikk time til abort tids neste uke kunne egentlig få nå men klarer ikke tanken gjør ille vondt men prøver å tenke litt på den lille jeg alt har vil gi han all den oppmerksomheten han trenger å slippe å dele oss med noen andre barn.

og vi er bare 20 begge to å bor foreløpig i en trang leilighet som det bare er ett soverom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat dette er vel grunnen til at man diskuterer prevensjon med mødrene på 6 ukers kontrollen slik at man skal prøve å unngå at de som ikke ønsker det blir gravide med en gang igjen. Håper i alle fall legene er flinke nok og innformerer om at amming ikke er sikker prevensjon! Mange som har brent seg der!

 

Jeg kjenner noen som har fått barn med ganske så nøyaktig 12 mnd mellomrom. De har det travelt, men tror også at søskenene får et meget nærmt forhold.

 

Personlig hadde jeg aldri kunnet ta abort i en slik situasjon, men det er jo et valg den enkelte må ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg oppdaget at jeg var gravid når minsten var rundt 10-12 uker gammel.

 

Fikk sjokk, og det tok lang tid før jeg kalrte å førdøye hva som hadde skjedd. Vi valgte å beholde spiren, og nå er jeg i uke 32. Mine gutter er født hvert sitt år, men i samme måned.

 

Enkelte dager tror jeg at vi aldri kommer til å fikse dette, andre dager er man mer positiv. Nå har vi valgt barnet, så da får man bare gjøre det beste ut av situasjonen!

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at jeg har lest noe sted at det som gir utslag på testene kan være igjen i kroppen en stund etter fødselen...vet ikke hvor lenge...

Er ikke helt sikker men...

 

Lykke til uansett! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...