Gå til innhold

Åh, gleder meg sånn til postmannen kommer!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Å,nei da - verken skatteoppgjør eller tester i posten i dag heller.. Nå begynner jeg å bli utolmodig. I morgen reiser jeg bort på påskeferie, så håper inderlig det kommer i morgen!!

Håper du fikk det du ventet på da - og at skatteoppgjøret var positivt!

jaja, både selvangivelsen og testene kom i går... Jeg fikk igjen 5400, men min kjære fikk 10.000 i restskatt, så da hjelper det ikke så mye. Men greide jeg å la være å teste da?? Neeeeeeida!! Måtte nesten le av meg selv der jeg sprang ned til postkassen og var å tissetrengt at jeg holdt på å dø. Og siden jeg "tilfeldigvis" måtte på do rett etter at jeg hadde hentet posten, MÅTTE jeg jo bare ta en test :-) Negativ, selvfølgelig, men jeg prøver igjen med godt mot i neste uke. Hvis TR ikke har kommet da, naturligvis.

Det kom verken selvangivelse eller tester i går heller - dermed blir det ikke noen EL-testing i påsken.. Og jeg må nok vente i spenning på skatteoppgjøret helt til etter påske, for nå har jeg reist fra hjemme:(

Annonse

Jeg bor på vestsiden av Bergen,, og her er de TREG med selvangivelsen.. Det er fredag og jeg håper den ligger i postkassen i dag når jeg kommer fra jobb,,, for nå er jeg UTOLMODIG.. Jeg føler at alle andre har fått vite sine skatte nyheter for lengst...

Jeg bestilte el tester på billigetester.com i går etter kl.16.00 så de er sendt i dag. Jeg har ikke el før sent i april, så dem haster det ikke med.. Ville bare ha dem i hus..

:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...