Gå til innhold

Åh, gleder meg sånn til postmannen kommer!!!


vilha3 (09.09.07)

Anbefalte innlegg

For i dag kommer forhåpentligvis selvangivelsen og hurtigtestene. Måtte jeg få postitvt svar på begge deler!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg venter på akkurat den samme posten. Nå skal jeg jo ikke benytte meg av de testene enda, men da har jeg de iallfall i hus...

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :-)Jeg bestilte på hurtigtester.no. billigetester.com er også et alternativ, de selger clearblue sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vel strengt tatt heller ikke benytte meg av de testene før ca 11.04, så nå begynner Den Store Styrkeprøven... :-) Lykke til til deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, dette er ulidelig spennende. Bare så fryyyktelig lenge til Den Rødkledete kommer, er somregel ikke her før ca 15.... Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også i spenning, bare på skatten for min del.

Jeg tør ikke kjøpe tester før jeg må teste meg grunnet manglende mens. Er litt rar sånn.....

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk begge deler i posten i dag! :o) Var å kjøpte meg påskegodt, men åpna den ene posen,nå som jeg fikk posten. Nå koser dama seg ja. =) Gleder meg til å begynne å teste. Aldri gjort det før.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å,nei da - verken skatteoppgjør eller tester i posten i dag heller.. Nå begynner jeg å bli utolmodig. I morgen reiser jeg bort på påskeferie, så håper inderlig det kommer i morgen!!

 

Håper du fikk det du ventet på da - og at skatteoppgjøret var positivt!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, både selvangivelsen og testene kom i går... Jeg fikk igjen 5400, men min kjære fikk 10.000 i restskatt, så da hjelper det ikke så mye. Men greide jeg å la være å teste da?? Neeeeeeida!! Måtte nesten le av meg selv der jeg sprang ned til postkassen og var å tissetrengt at jeg holdt på å dø. Og siden jeg "tilfeldigvis" måtte på do rett etter at jeg hadde hentet posten, MÅTTE jeg jo bare ta en test :-) Negativ, selvfølgelig, men jeg prøver igjen med godt mot i neste uke. Hvis TR ikke har kommet da, naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kom verken selvangivelse eller tester i går heller - dermed blir det ikke noen EL-testing i påsken.. Og jeg må nok vente i spenning på skatteoppgjøret helt til etter påske, for nå har jeg reist fra hjemme:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bor på vestsiden av Bergen,, og her er de TREG med selvangivelsen.. Det er fredag og jeg håper den ligger i postkassen i dag når jeg kommer fra jobb,,, for nå er jeg UTOLMODIG.. Jeg føler at alle andre har fått vite sine skatte nyheter for lengst...

 

Jeg bestilte el tester på billigetester.com i går etter kl.16.00 så de er sendt i dag. Jeg har ikke el før sent i april, så dem haster det ikke med.. Ville bare ha dem i hus..

 

:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...