Gå til innhold

Nå er jeg drit lei!!!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hoder på å gå på veggene, troddde ikke jeg skulle bli så lei denne gangen, men jo da. Hjelper jo ikke på når alle maser om jeg ikke enda har fått den ungen. Jeg vil ikke på overtid hjeeeeeelp!!!! Andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkuratt som jeg skulle skrevet det selv. Har termin i morgen og ikke født ennå. Hadde nok instilt meg på å føde før tiden. Litt dumt det....Dagene blir så lange da. Føler ALLE føder før meg. Over 20 som har fått på april-klubben og mange av dem har termin etter meg. Alle rundt meg spør om jeg ikke har født eller skal føde snart. Blir litt masete. Jeg har prøvd ut alle kjerringråd uten å merke noe forskjell. Søstera mi skal reise vekk på lørdag og være borte i 10 dager. Hun synes det er så dumt hvis hun ikke får sett lillegutt før hun drar. Men jeg kan jo ikke styre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig kommet litt over den følelsen av å være lei, og slått meg til ro med at jeg helt sikkert kommer til å gå over tiden...har termin til fredag, men virker ikke akkurat som om noe er på gang...

MEN...veldig lei av at alle lurer på om det ikke skjer noe snart, eller lurer på om jeg er lei av å vente etc!Men må nok bare holde ut, for blir vel en stund til med maset...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er også lei.. Har termin på mandag, og har tidligere trodd at jeg skulle føde i slutten av mars. Får psyke meg opp på at det i verstefall kan bli 3 uker igjen.. uff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...