Gå til innhold

Juni: Babytreff


-Petrine-

Anbefalte innlegg

Er dere med på babytreff?

 

Jeg ble kjent med en kjempehyggelig gjeng inne på Bim da jeg var gravid. Vi holder enda sammen og i går var det hjemmetreff med 8 småtasser på 9-10 mnd. Kjempeskøy! Og johanne storkoser seg, hun elsker å henge ut med andre barn.

 

Barselgruppa mi har ikke funket i det hele tatt, så jeg er kjempeglad jeg har Bim-gjengen i Tromsø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så artig at dere fikk til å møtes såpass mange i Tromsø, spesielt ettersom barselgruppa ikke fungerer. Jeg synes det er veldig godt at barselgruppa vår fungerer. Vi er fire mammaer med babyer født mellom 10. juni og 1. juli på barselgruppa vår.

 

Jeg har møtt mammaen til keiser Marcus av de her inne, men ellers har jeg vel ikke møtt noen herfra enda. Har ikke vært på noe babytreff altså. Men Selma og Marcus møtes en gang i uka nå ettersom vi går på babysvømming sammen.

 

Jeg prater med endel fra DIB på msn, men har ikke møtt noen av de andre enda. Kan jo hende jeg får til det også etterhvert. Men det er uansett veldig koselig å få til å møte andre som har babyer på samme alder som sin egen unge. Vi har jo endel til felles og har gjerne mye å prate om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...