Gå til innhold

Bryllupsplaner.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo har vært sammen i bortimot 13 -14 år nå.. og nå begynner familien å mase på om at vi bør gifte oss.. Det har vi jo kjempelyst til !! Kjære min fridde jo til meg for 10 år siden , og vi har ikke kommet oss lenger liksom....

Jeg kom med ett litt tullete forslag til sambo om at vi kunne reise til Las Vegas og gifte oss der.. han syntes det hørtes moro ut, men jeg vet at familien vår kommer til å bli fra seg av raseri hvis vi ikke lar de få ta del i bryllupet..blir jo snytt for en fest de da!! Og det går jo ikke.............

Så nå må vi vel planlegge kirkebryllup og stor fest etterpå!!

Må si at jeg kjenner at jeg blir nervøs jeg...

Flere som går med gifteplaner???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er det men vi bra bestemte oss etter barnedåpen til lille gutt i 26feb etter en samtale med presten så da ble det 12 august 06 snart ferdig med alt nå da så planleggingen gikk fort..

Skrevet

Er det festen de gjerne vil ha med seg denne familien din, Bula? For hvis det er den, så kunne dere jo ha dratt til Las Vegas (ettersom det høres ut som om dere egentlig ønsker det litt begge to), og så kan dere holde brullupsfest etterpå. Da får jo venner og familie med seg festen, og dere får giftet dere i Las Vegas. Det var nå bare et forslag da ;)

Skrevet

Regner med at det blir kirkebryllup vi ender opp med.

Las Vegas er vel bare et snålt innfall =o)

Men jeg trenger da litt tips.................

Har litt lyst på lilla og hvite blomster.. hører det hjemme i et bryllup, eller er det mere type barnedåp? Tenkte da på hvite roser og noen lilla blomster jeg har sett,,, vet ikke hva de heter...men de er nydelige!!!

Kjole leter jeg etter,,

Tips til sider jeg kan finne sånt på??

(både brukt og ny)

Eller generelle sider om tips til alt??

Skrevet

På qxl.no og finn.no finner du både nye og brukte brudekjoler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...