Gå til innhold

November: jeg har INGEN symptomer jeg ...


vicky1984- FØDEKLAR :D

Anbefalte innlegg

syntes det er så rart og lese om dere som er kvalme og alt det der, for jeg merker seriøst ingenting...

er nesten så jeg blir litt bekymret...

jeg er litt slapp, trøtt og ømme pupper liksom.. men ingen kvalme..

 

er nå 8+5 og ved mitt forrige sv.skap ble jeg ikke kvalm før uke 10.

kan det skje nå også?

nesten så jeg ønsker jeg ble kvalm.... uff ja ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg har det likedan som deg. Er trött og har litt ömme pupper, som ikke er så ömme lengre som de var en stund. Ellers merker jeg ingenting.

Var hos jordmor i dag og hun sa at dette var helt fint og at jeg bare skulle väre glad. Jeg er uke 9 +2. En annen oppmuntrende ting hun sa var at de som mistet senere enn uke ni som oftest hadde hatt noen symptomer tidligere på at noe var galt så hun sa at jeg burde senke skuldrene og begynne å glede meg. Veldig trivelig og beroligende jordmor det der..

 

Så nyt at du ikke er kvalm og ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI! Hvilke symptomer mente hun da? er i uke ni og har også hørt att er du forbi uke 8-lr 9 så er du sikrere... Er det blødninger og slikt hhun mente da eller? VIL så gjerne få bekreftet at alt er bra..er ikke helt i form...noe kvalm og slapp og trett...MEn mange gar det mye verre enn meg..så jeg skal IKKE klage! Føler bare en etter en faller av her pga. S.A...Burde kanskje ikke vært innpå hær...*huff*...Blir litt urolig av det...

Men når alt kommer til alt er det ikke så mye vi kan gjøre fra eller til unasett...Håper på det beste selv om Bitteliten ikke var planlagt...(Og jeg ikke vil ha faren) så er han/hun hjertelig velkommen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hun snakket om bllödninger og skikkelige smerter i magen og ut bak mot ryggen. Kvalm og slapp og trett har man lov til å väre. :) Föler litt som deg at man blir litt urolig av å väre her inne så jeg begrenser bruken litt selv og leser mest de positive innslagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...