Gå til innhold

hvor?? hvordan??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte bare få litt liv her inne... Akkurat nå kan ikke jeg se at det skjer så mye, så jeg tenkte å stille et spørsmål alle har mulighet til å svare på, så blir vi litt mere kjent... og jeg tror nesten at min historie er flauest og drøyest, så da blir det uansett ikke så drøyt uansett for dere andre... kan jo hende at dere har kjempe søte flotte historier og, selvfølgelig!

 

Hvor ble du kjent med kjæresten din og hvordan?

 

jeg er nå sammen med beste kompisen til eksen.... *rødme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg traff mannen min på lukket avdeling, i akuttpsykiatrien, he he. Må ha med at vi begge jobbet der, ingen av oss var innlagte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtte min flotte samboer da jeg skulle gjøre det slutt med en jeg ikke visste var kameraten hans.

plutselig bare stod sambo der(skikkelig tøffing var han da da) og jeg smeltet heeeeelt. kjærlighet ved første blikk :)

så etter jeg hadde gjort det slutt med han andre, fik jeg tak i nr til sambo og vi møttes faktisk senere den kvelden. :)

 

og etter bare noen dager ble vi sammen og nå har vi holdt sammen i over 2 år og har verdens nydeligste jente sammen og vi venter en til i nov :)

 

DESTINY- I BELIVE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte min samboer da vi studerte. Ikke så spennende, men vi begge befant oss i en annen del av landet enn vi egentlig kommer fra. Så vi måtte jo dra et stykke for å møte den store kjærligheten. Tenker innimellom på hvordan livet mitt hadde vært om jeg hadde valgt et annet studiested enn jeg gjorde. Ville jeg likevel møtt han før eller siden?! Er i allefall glad jeg har møtt han :) Har verdens beste mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble kjent med han for mange år siden, da han var sammen med venninna til venninna mi! plutselig en dag fire år etter sist jeg prata med han, hadde han lagt meg til på msn. ei jente med samme navn som meg hadde nettopp dødd av overdose og han ville forsikre seg om at det ikke var meg. hehe, søtt...:P

 

så prata vi litt på msn, og fant ut at begge trengte en å dele leilighet med. vi hadde jo kjent hverandre før, og synes dette var en god ide!

før vi rakk å flytte sammen hadde vi et forhold:) men jeg var egentlig sammen med en annen, men han var en utro drittsekk så valget var enkelt!

 

vi har nå vært samboere siden vi ble sammen og venter vår første gullunge i desember! åå, hvor lykkelig jeg er!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange søte historier!!

jeg ble også sammen med en kompis av eksen... skulle egentlig ikke skje, men man kan ikke bestemme over kjærligheten, vi prøvde en stund, og heldigvis seiret kjærligheten!!

nå venter vi vår første 3/11 og er lykkelige...

Livet er herlig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor lang historie her... Så dere får heller gå inn på min hjemmeside: www.milla84.piczo.com hvor hele historien ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre første gang da vi var 8 år gamle. Vi har vært venner under hele ungdomstida, vi har hatt felles venner i mange år. Plutselig bare ble det oss...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi traff hverandre i et bryllup!

Jeg var på jobb, og han var hentet inn gjennom venner av brudeparet for å være DJ/bartender.

Han inviterte på nachspiel - egentlig var han intr i hun jeg jobbet sammen med, men endte opp med meg - det er vi begge glad for i dag!

Nå har vi vært sammen i snart 6 år (eller er det 7?), gift i 1,5, og venter vår første til høsten!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi traff hverandre på fest hjemme hos meg:) jeg var ganske full og han var sjåfør for noen kompiser av meg..hehe.. hadde egentlig visst lenge hvem han var,for bestevenninna mi var forelska i han for tre år siden,men hadde ikke snakka med han eller noe sånt før den kvelden.etter det var vi uatskillige og nå har vi vert sammen i 1 år og 3mnd og venter barn sammen..hm..merkelig hvordan ting blir..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg møtte min utkårede i drosjekø.... 2.juledag for 9 år siden, han var rimelig full og ikke spesiellt sjarmerende gitt.... husker jeg spurte han hva han het og han svarte "hva vil du jeg skal hete da" ... fy flate tenkte jeg..... , men men vi havnet på nachspiel... resten er historie, han var jo kjempesøt og utrolig sjarmerende likevel!! NÅ har vi vært gift i 5 år og venter nr. 2 i oktober!! sånn kan det gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle "hevne" meg på en kamerat (P) av meg som jeg var interessert i, som jeg hadde rota med, men vi fant ut at det var dumt, dagen etter rota han med ei vennine av meg, så 17. mai 2002, bestemte jeg meg for å ta kameraten hans! Og det gjrde jeg, Vi rota og litt til, og ble sammen 8 dager senere, og er fortsatt sammen, vi er veldig lykkelige, og jeg er fortsatt venner med kameraten min (P) og det er sambo også (venner med P) Det hele var vel egentlig litt mer komisk, så ingen ble sure eller lei seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og mannen min traff hverandre på folkehøyskole i 1993/94, til sommeren har vi 10 års bryllupsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...