Gå til innhold

Økt sjanse for gutt etter 2 gutter?


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som vet om det er økt sjanse for å få gutt etter å ha fått 2 gutter fra før? Hadde vært gøy med en jente - da det ikke blir så mannsdominert hjemme. Så er jeg veldig vant med å være guttemamma og har koset meg veldig med godguttene mine da. Synes at det er litt trist allikevel at alle andre kommenterer at nå håper dere vel på jenta nå. Tror ikke jeg ville slitet meg gjennom dette svangerskapet dersom det kun var i håp om å få en jente. Selv innrømmer jeg at det ligger et lite ønske om det der. Men blir jo glad uansett. Føler litt på det at for at alt nå skal bli fullkomment må det bli en jente. Det er slitsomt at andre snakker som at vi er på desperat jentejakt. Håper selv på å få vite kjønnet så fort som mulig slik at jeg slipper maset.Vi har selv veldig guttefølelse. Er kvalm som bare det men var det de andre gangene også. Ringtesten sier jente. Hmmm det er spennende.

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Hei

Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Jeg har to gutter og venter nå tredje barnet. Vi har vært på tre ul og ingen har klart å sett hva vi får så.. Synes også det er veldig vanskelig med alle kommentarene. Alle sier at jeg får jente denne gangen pga både det ene og det andre. Jeg tror jeg har blitt påvirka for jeg tror også at jeg får jente denne gangen. Men når jeg tenker meg om så er det ikke så viktig for meg hva det blir, jeg vil bare ha en frisk unge. Syns det er slitsomt å hele tiden måtte forklare til folk at det er det viktigste..

Men til spm ditt om hva som er sjansen for at det blir jente etter to gutter har jeg ikke noe svar. I min manns familie har alle fått to like først og så har det skiftet på tredje så..

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg venter 4. jente, og jeg ble veldig trist hver gang noen sa at dere får vel endelig gutten nå. Men jeg hadde faktisk ikke noe spes ønske om gutt denne gangen heller, synes det er koselig med ei lita jente til :o)Bare ungen er frisk så spiller det vel ingen rolle..

 

Men folk tenker ofte ikke før de snakker..

Lenke til kommentar

Hei an29a! Er hjerterytmen til dette barnet annerledes ? Eller føler du deg annerledes gravid denne gangen?

Lenke til kommentar

Annonse

Jeg fikk to gutter så ei jente.Svangerskapet med jenta var annerledes for jeg la på meg på hoftene og rompa.det gjorde jeg ikke med guttene.

Pluss at med jenta fikk jeg blodtrykksfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...