Gå til innhold

April: M@ammamia


nickoline og supermann

Anbefalte innlegg

Hvordan går det?

Var det i dag du skulle legges inn, eller ble det i morgen?

 

Jeg har hatt en slitsom natt. Ikke noe tegn til rier, men..

I går kveld var det plutselig missfarget på papiret når jeg tørket meg. Tenkte at det kanskje var begynnelsen på tegningsblødninger. Så jeg sa til samboer at jeg nok måtte prøve å sove. Ved 0100 tiden våknet jeg av maaaaasse luft i magen. Prompet og prompet. Magen var hard ,men ikke noe som kunne likne på kynnere eller rier. Men det kom noe. Gikk på do. Masse slim med brunt i! Gikk å la meg, men stod opp igjen for å ringe føden. Dette kunne ikke være normalt. Traff en søt jordmor som mente det var proppen. Men den gikk på fredag sa jeg. Men det var nok resten som hadde blitt liggende igjen som nå kom.

 

På morgen kom det igjen masse. Var helt sort, så da ringte jeg min egen jm som igjen ba meg ringe til føden. Fikk igjen bekreftet at det nok var slimproppen (restene av den), men at det kunne høres ut som det snart ville skje noe...

Så nå håper jeg!

Vært å satt nåler.

 

Skal til jordmor etter 1230 for å ta blodtrykket. Vanvittig hodepine. Men sikkert fordi jeg har sovet lite. Hatt i to døgn. Men ikke noe annet vondt.

Har skikkelig fødeansikt da!

 

Kryss fingrene for meg. Jeg tenker på deg!

Håper du har det så bra du kan ha det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Nickoline :-)

 

Jeg legges inn ikveld, og så starter de imorra kl 09. Har ganske lang reisevei, og jeg kunne derfor velge om jeg ville komme ikveld eller imorra tidlig. Fant ut at sjangsen for å få sove godt siste natta før er større om jeg reiser og legger meg inn. Hvis ikke måtte jeg stått kjempetidlig opp, sikkert sovet dårlig fordi jeg både gruer meg og er redd for å forsove oss osv... Så vi reiser hjemmefra litt over 18 ikveld.

 

Ellers har jeg det etter forholdene forsåvidt ok. Kjenner at spenningen bygger seg opp, men samtidig så har jeg liksom roen også. Prøver å lese mest mulig om igangsetting, spør damene her og på DIB osv. Føler ofte trygghet i å vite jeg da... Men det blir spennende å se hvordan jeg vil reagere ikveld når jeg legges inn på avdelingen og mannen min skal reise hjem igjen... Ja, ja, får gjøre det beste ut av det og deretter ta meg en pille eller tre sånn at jeg får sove til natten ;-)

 

Det høres jo ut som om du har noe på gang "rett rundt hjørnet" du også syns jeg! Så spennende da!

Det der med luft i magen og mye promping på nattestid har jeg også vært plaget av i det siste. Innimellom har romlingen vært så høy at jeg tenker "stakars babyen som ligger midt inni dette her!". Mannen min bare ler av meg han da, når jeg slepper den ene brakeren høyere enn den andre ;-) Hi, hi...

 

Åssen gikk det hos jm da?

Og selvfølgelig krysser jeg for deg også! Tankene går tilbake til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forsvinner jeg på føden snart :-)

Så om vi ikke tastes mer idag så er vi forhåpentligvis mamma begge to neste gang ;-)

 

Så masse, masse lykke til til deg!!!!

 

klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til!

Du er nok i gang med rier du nå........heldig grisen!

 

Legetime klokka 12. Er så sliten. Kaster opp alt jeg får i meg!

 

Håper vi har hver vår bebis når vi tastes neste gang!

 

Stor kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...