Gå til innhold

Hei Ventos! =0)


Spira

Anbefalte innlegg

Har tenkt mye på deg, og krysset fingrene for at du skulle komme deg helskinnet gjennom den kritiske perioden. Leste her nå at du er 12+4, og kan virkelig ikke tro at tiden har gått så fort. Synes ikke det var så lenge siden vi var rugere sammen. Du synes sikkert ikke tiden har gått så fort da, men nå kan du jo begynne å slappe skikkelig av og nyte resten av svangerskapet. Bruker du fortsatt progastan? Var det Crinone du brukte eller fikk du noe annet? Jeg må jo også bruke Progastan så lenge hvis jeg blir gravid, og synes egentlig den Crinonen er noe klin!

 

Tenk at du er ferdig med en tredjedel av svangerskapet da, det må være en utrolig deilig følelse. Du må fortsett å komme innom å avlegge rapporter til oss, så vi får følge med i prosessen! Vi vil jo gjerne høre om ultralyd og alt vet du! Ønsker deg en kjempefin påske, og nyt tilværelsen med det lille nurket i magen!

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Såååå koselig at du tenker på meg , Spira:-)

Klarer jo ikke å forlate denne siden jeg..er så mange jeg må følge med på vet du, og det er jo her jeg har følt meg hjemme de siste laaaange månedene:-))

Nei, tida går ikke så fort..he.he, men det er ubeskrivelig deilig å ha kommet så langt. På ul sier de nå at jeg må slappe av, for alt ser helt perfekt ut. Har sett og hørt hjertet på ul, og det er faktisk nå et lite menneske/foster der inne. Og h¤n spreller og beveger seg fint. Har tilogmed sett både fingre og tær...helt utrolig, og kjempemorsomt. Skal på siste kontroll idag, og det blir litt rart. Jeg har også siden jeg ble gravid, tatt Ovitrelle inj. (eggløsningsprøyte) x2 pr. uke. Det var for at kroppen ikke skulle støte ut spiren. Dette er siste uke med det også. Så nå regner vi med at alt skal gå greit framover. Nå blir det ikke ul før i uke 18. Kjenner at det er lenge å vente, men må jo bare stole på at alt er i orden nå:-))))

Er sykemld. ennå, og regner med å bli det fortsatt. Nå om dagen er den bekkenløsningen som har satt inn, men er egentlig bare glad for alle tegn på at jeg er gravid.

Nyt påsken, og lad opp igjen, kjære deg, så snakkes vi her inne:-))

 

Klemmer fra en ganske optimistisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...