Gå til innhold

hva skal jeg tro?


geisha

Anbefalte innlegg

tok en test cb igår kveld fikk neg med engang så jeg gikk ut og glemte den etter på var den positiv..vet at man ikke skal bry seg om resultatet etter 10 min. (men jeg var jo ikke der så lenge)

jeg har testet for tidlig har ikm engang mellom 4-12.04

skal ta en test igjen til helgen tenker jeg,,men i mellom tiden hva skal jeg tro?

er det noen som har fått positiv etterhvert og har vært gravide..?

 

takknemlig for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALLE tester blir positive etter en stund. Står det at den ikke er gyldig etter 10 min så er det dette som gjelder.

Hvor vanskelig er det å forstå? Gir jo deg bare en falsk forhåpning...

 

Lykke til, håper du er gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok graviditetstest forrige mnd var det ikke antydning til strek uansett hvor lenge jeg ventet. Så tror ikke ALLE tester blir positive etter en stund. Godt mulig du er gravid, jeg ville tatt en ny test i morgen tidlig. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ALLE tester blir ikke positive etter 10 min.

jeg tok en quickrespons for 2dager siden som ikke ble positiv uansett!!!

 

så vet du det...."anonym"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde med meg sist gang jeg var gravid. Tok en test fordi jeg lurte på om jeg kunne drikke vin når vi skulle ut. Den ble negativ. Nå skal det sies at jeg ikke drakk mange glass vin, fordi jeg rett og slett ikke følte for det. Da jeg kom hjem tok jeg testen opp av søppelbøtta (noe man absolutt ikke skal gjøre...., og det visste jeg jo godt), og da var det en svak, men tydelig strek der. Jeg visste ikke hva jeg skulle tro, og var både glad og redd på samme tid. Dagen etter var en helligdag, så jeg fikk ikke kjøpt noen ny test før 2 dager etter. Den var definitivt positiv, og nå har vi verdens deiligste unge.

 

Så derfor vil jeg, med min erfaring, råde deg til å ta en ny test om morgenen.

 

Generelt ellers: Jeg testet ganske mange ganger sist, fordi det var veldig mye kluss i syklusene mine, og jeg fikk aldri positive tester før denne. Bare til informasjon.

 

Lykke til!

Håper på det beste :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for et hyggelig svar...har tenkt å teste om par dager men vet ikke om jeg klarer å vente så lenge når jeg har en test ligende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...