Gå til innhold

Ul i morgen, føler noe er galt..


¤Kab&snuppene2006&2010¤

Anbefalte innlegg

Uff, jeg skal på ul i morgen.. føler noe er galt.

Da jeg hadde MA så sluttet den lille å leve da den var 1.95cm stor. Sist jeg var på ul så var den lille 9mm, så jeg er litt redd for at det samme har skjedd igjen.. Har dårlig med symptomer.. Ikke vært kvalm på 2-3 dager, ikke ømme pupper lenger (ser ut til at de er mer som normalen igjen), ikke trøtt og slapp og heller lite med stikkinger og mensensmerter...

Jeg må si at jeg gruer meg noe helt forferdelig... Tror ikke jeg orker å gå gjennom dette for tredje gang... og jeg føler på en måte at det er nå eller aldri på en måte..

 

Er så lei meg...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Skjønner deg svært godt.. Se mitt svar til deg under din og Sunnivamamma sin tråd..

Lenke til kommentar

Enda en som skal til ult.lyd i morgen!! Det blir en spennende torsdag her inne...:-)) Når har du time da, kab? Du er et par uker foran meg? Jeg sniker meg inn i 8. uke nå... Jeg har time 0910, fikk tidlig fordi jeg orker ikke tanken på å måtte vente hele formiddagen, som sist... da var jeg helt syk av enstelse, og fikk plutslig litt rosa slim på dopapiret...

Merkelig nok er jeg mye roligere nå foran denne ult.lyden, har vel kankje innfunnet meg med situasjonen; Går det til helv... igjen, for 6. gang, gir jeg meg.. Da er det noe grunnleggende feil i mine arveanleg, og er rett og slett ikke i stand til å gi liv...

 

Er sikker på det går bra for deg :-))))). Må jo bare ha trua på det!!! I følge mange andre er det jo normalt at symptomene forsvinner noen dager innimellom... Er jo alltid mer optimist på andres vegne enn egne da.. hehe... Men er glad jeg nå har fått en mer "ta- det- som- det- kommer"- holdning... slapper jo mere av da... (Håper jo innerst inne at det er det som skal til da...).

 

Kab og Hamster: Hvor gamle er dere? Jeg blir 37 i mai.. Prøvd aktivt over 8 år... Siste sjans nå?? Vel, vet vel innerst inne at jeg kommer nok til forstsette til jeg stuper likevel... Det er jo likevel en liten stemme langt der inne som sier at EN GANG kan det jo gå bra også faktisk!!!......

 

Jeg ønsker oss alle SÅ lykke til i morgen på ult.lyd!!!!! Og til vår kjære femme som må vente HELT til fredag...

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar

Tralle :-)

 

Jeg er 31, og har et barn på 6 1/2 år fra før (heldigvis). Begynte å prøve på nr. to for litt over ett år siden (15 måneder). blir lett gravid, men hva hjelper vel det??? ;-) Jeg Vet ikke om jeg kommer til å prøve igjen om det ikke år denne gangen. Jeg vil iellfall ha en utredning, go så får vi se hva som kommer ut av den. MEN jeg ønsker så intenst at vi alle her inne får oppleve at det denne gangen går bra.

 

Krysser alt jeg har på alles vegne....

 

Klem

Lenke til kommentar

Jeg blir 26 i år og sambo 30. Ultimen er i morgen klokken 9.20 på spesialistsenteret i Pilestredetpark i Oslo. Har ikke prøvd så lenge da jeg blir lett gravid, virker det som. Siden augst 2005 har jeg vært gravid 3 ganger. Jeg føler at hvis jeg mister nå igjen, vet jeg ikke om jeg orker å gå gjennom dette en gang til, uansett hvor mye jeg ønsker meg dette. Vet ikke om det er rettferdig ovenfor meg selv eller samboer. Derfor så føler jeg at det er så mye på spill denne gangen. Det er nå eller aldri... Men man skal jo aldri si aldri, men jeg føler det veldig sterkt nå i allefall...

Lenke til kommentar

Heisann dere alle tre!

 

Vil bare ønske dere riktig masse lykke til i mårra- er sikker påa t dere alle vil storme jublende og lykkelige ut fra hvert deres ULrom med nusselige bankende hjerter i magen =)

 

Klemmer til dere alle fra,

Lenke til kommentar

Annonse

Vil bare ønske deg lykke til i morgen!

Vet hvordan du har det nå...

 

Men det har seg jo sånn at vi ofte tenker det negative..til det motsatte er bevist!

 

Men skjønner du er urolig,med din historie...

 

Håper det blir en lykkelig dag for deg i morgen!

 

Klem fra

Lenke til kommentar

Kjære kab!

 

Er helt sikker på at du bekymre deg unødvendig. Samtidig vet jeg bare så utmerket godt hvordan du har det. Jeg er kjempeoptimist den ene timen og skikkelig pessimist den neste. Det er et naturlig resultat av det vi har vært gjennom.

 

Tralle Troll og jeg snakker om disse følelser og det hjelper utrolig mye. Jeg har ingen rundt meg som jeg kan dele disse tankene med "in real life". Derfor har det så stor betydning at vi kan støtte hverandre her inne.

 

Jeg gleder meg til å høre gladmeldingene fra dere når dere kommer tilbake fra UL i morra. Det kommer til å bli en skikkelig oppmuntring for meg som må vente HELT til fredag!:-)

 

Lykke til og tenk positiv!

Lenke til kommentar

Hei Kab!

Skjønner deg så utrolig godt! Håper virkelig at alt står bra til fortsatt!

helt ufattelig jævlig at noen av oss skal måtte gå gjennom dette 2,3,4,5 osv ganger!!! Hva er det "gud" har i mot oss??

Ja jeg har faktisk mistet mye av barnetroa mi siden dette begynte.. Håper jo at den kommer tilbake for selv om jeg ikke er som å betrakte superkristen eller noe sånt så syns jeg barnetroa har vært god å ha.

 

Kom og legg inn rapport her etterhvert da!! Krysser fingrene for deg!!

 

ps! Håper det er en liten gladnyhet (er jo ikke sikkert det) men ejg er gravid igjen :):):) )

 

mange klemmer

Lenke til kommentar

Hei Kab

 

Har du vært på UL nå? Spent på å høre hvordan det gikk.

Ønsker dere alle sammen lykke til! Håper dere får mange glade medlinger i månedene fremover :)

Lenke til kommentar

Annonse

Hei!

Knerten hadde rukket å bli 2,5cm stor fra hodet til rumpen, og 1 cm i diameter i hodet. Hjertet banket fint, og jeg ble anslått for å være 9+2 i dag. 1 dag lenger på vei enn det de trodde forrige gang, og altså i min 10 uke... Vet liksom ikke hva jeg skal si jeg.. Jeg er jo lettet men klarer jo likevel ikke å tro på at det vil gå bra denne gangen. Gyn jeg var hos mente at det ville gå greit dette, og at jeg burde finne meg noe annet å engste meg over, som feks fødselen..hehe.. Jeg hadde så langt et helt normalt svangerskap.

Jeg var så sliten da jeg kom hjem at jeg måtte bare gå og legge meg. Hadde en natt med lite søvn, kvalme og engstelse. Men nå føler jeg meg mye piggere..

 

Jeg fikk en del symptomer i går kveld og i natt. Hatt skikkelig med stikkinger, masse nesten heletiden. Nesten så jeg ble redd det skulle være noe galt. Pluss at jeg var kvalm i natt og i morges. Men jeg vet ikke helt om det var fordi jeg var redd eller om det var svangerskapskvalme. Sikkert en blanding. Ja, da er det jo bare å begynne å engste seg til neste ul da ;) Og den er ikke før 3 mai!!

Lenke til kommentar

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så nyyyydelig kab :-)))))) jeg er sååååå glad på dine vegne også. Bestill deg en Babywatcher. Jeg skal hente min idag... Jeg fixer ikke å engste meg i lange tider. Det tok faktisk over 2 uker fra jeg bestilte min til jeg fikk den.....

Lenke til kommentar

ååååååh så bra kab:) Du skal du får en skjønn, frisk liten baby!!!

 

Masse klemmer

Lenke til kommentar

Gratulerer kab!

 

Jeg var 100% sikker på at dette skulle være en positiv dag for deg, og det ble det jo. Dette fortjener du/dere. Ingen tvil om det!!

 

Klem

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...