Gå til innhold

Rosa utflod...hjeeelp!!!


sjokoBolla

Anbefalte innlegg

Er det noen andre som har hatt det? Begynte med noe rødlig slimaktig små greier i natt, og når jeg gikk på do i dagmorres var det masse mer, og rosa. Huff nå ble jeg kjemperedd....har ikke hatt sex, så det er ikke det som gjør det heller. Noen som har opplevd noe lignende???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det samme for tre uker siden. Reiste til legevakta og ble henvist til ul på sykehuset. Fikk kjempe fin oppfølging og de gjorde de undersøkelsene de kunne.

Min "blødning" kom mest sannsynlig av sex kvelden før, men de kunne ikke finne noe galt og barnet hadde det helt fint. De sa også at det kommer fra livmorhalsen og trenger ikke bety noe som helst.

Ring ligen din for sikkerhetsskyld.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dere ringer legen om dere har blødninger?

Jeg er så usikker på om jeg skal det. Hun svarer ikke per tlf, er bare time som gjelder der og det er jo litt mye styr om dte er vanlig med blødning etter sex..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg ville definitivt ringt legen, man kan aldri vite helt hva det er før man har tatt en sjekk. I alle svangerskapsbøker jeg har fått står det at man alltid skal ta kontakt med lege/jordmor dersom man får blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare si at min første rosa utflod kom i uke 9-10. Det gikk fort over til å bli brunt, og det varte i et par dager. Ble sjekket og alt så bra ut.

I ettertid har jeg hatt dette i uke 16-17, jeg hadde detigjen rundt uke 20. og nå hadde jeg det igjen i forrige uke, dvs i uke 28.

 

Skikkelig trøttsomt. De første gangene var jo selvfølgelig verst, da var jeg sikker på at jeg skulle miste fosteret.

Nå siste gangen slappet jeg helt av.

Legen har sagt at det sannsynligvis er sprengte blodkar. Har skikkelig flink lege, gynekolog. Går til han pga at jeg har hatt sterke kynnere ganske tidlig. Kanskje det er det som får noen blodkar til å briste?

Dersom det er brunt etterhver er det ingenfare, men må selvsagt se mengden an. Det skal jo ikke være mye.Det går som oftest bra, det er veldig vanlig å ha småblødninger pga skjøre slimhinner i graviditeten.

Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte jordmora mi nå jeg. Jeg har også hatt blødning nå etter samleie. Hun sa at dette ikke var farlig eller uvanlig og at jeg ikke trengte å bekymre meg. Det var deilig å høre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ringte sykehuset nå jeg. Hun sa jeg skulle ta på meg et bind, og se an mengden, og ringe tilbake om et par timer. Huff, håper ikke det er noe alvorlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det gir seg, så sa jo jordmora mi at det mest sansynlig ikke er farlig:) Håper det ikke er mye mer:) Håper dte stemmer (for både deg og meg)!

Jeg ble hvertfall litt beroliget av at vi gravide tydeligvis har veldig skjøre slimhinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...