Gå til innhold

Hei alle sammen:-)


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er nå 7+2 uker i mitt 3 svangerskap og har virkelig begynt å kjenne at jeg er gravid.. Har jo glemt hvordan det var sist jeg men er jo ikke så rart for er jo endel år siden jeg gikk sist, har ei datter som blir 10 og en sønn som blir 7 så er jo som å være førstegangsgravid igjen detta...

Kvalmen kommer snikende utover dagen,kvelden natten og morran men er faktisk grei sånn midt på dagen og har skikkelig ømme pupper....

Ser ut som jeg er mye lenger når en ser på magen min også, men er vel full av luft hehe...

Åssen har dere det da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

 

Jeg er nå 6+5 i mitt andre svangerskap. Jeg har også en sønn som blir 7 år, så det er som du sier, nesten som å være førstegangsfødende igjen.

 

Har hatt noen kvalme-anfall, men er stort sett i fin form. Har vondt i korsryggen på 3 dagen, men det er ikke værre enn at jeg går på jobb. Bare passe på å sitte riktig. Ømme pupper, og trøttere enn normalt. Men bare det at jeg er gravid igjen, gjør disse plagene til en bagatell. Etter å ha prøvd i 3 år, er det nesten godt med sånne symptomer. (Så dere skjønner sikkert at jeg ikke har særlig fæl kvalme)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...