Gå til innhold

100 dager igjen!!!


beautiful

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer!!! Kommer etter om to uker jeg også. Hvordan står det til med deg, lenge siden jeg har "sett" noe til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

skrev nettopp inn at jeg ogsaa bare har 100 dager igjen i dag. Deilig eller hva???? I morgen er vi paa to tall....99. Det gaar veldig fort synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

skrev nettopp inn at jeg ogsaa bare har 100 dager igjen i dag. Deilig eller hva???? I morgen er vi paa to tall....99. Det gaar veldig fort synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ingunn! Alt forholdsvis bra her! Formen kommer og går enda, har noen tøffe dager innemellom men det går forover:)

Var på 3d-ul forrige fredag og det var moro-fikk bekreftet at det virkelig var en prinsesse som lå der og smilte til mamman sin!

Har fått ganske stor mage nå og synes jeg...den har vokst mye på kort tid-så håper den stagnerer litt nå. Men den er fin da:)'

 

Hvordan står det til med deg og bebisen da?

 

Håper på og bli med på treff neste gang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det fint. Jeg kjenner nå at det er litt hektisk med ei lita ei på 10 mnd i tillegg til graviditeten, men sånn er det c",) Sliter en del med bekkenet så jeg går til fysioterapeut nå, ellers er formen helt fin. Så kjedelig at du er i dårlig form enda, var du slik sist svangerskap også? Nå venter jeg bare på sommeren, våren er her med sine lunefulle dager...snø igjen i dag liksom.

 

Ja håper du blir med på neste treff, det blir den 24 april på Pigen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...