Gå til innhold

Til dere som har blitt gravide med IVF


*Lenn* :-))

Anbefalte innlegg

For det første, gratulerer så masse:o)

Lurte bare på hvor mange forsøk dere måtte igjennom før spiren satt?

Og var det "vanlige" forsøk eller frys?

 

Vi skal i gang med 3. forsøk i mai/juni.

 

Håper på svar:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei......

 

Vi fikk det til på andre forsøk... da var det fryse forsøk, de satt inn to egg og begge to festet seg. er no 26 uker på vei med tvillinger..

En gutt og en jente:):):)

 

Lykke lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var av de super heldige, og jeg ble gravid på 1. icsi forsøk. Har i tillegg 6 egg på frys til evt. søskenforsøk senere en gang. Er nå 12+4, og kjenner at jeg begynner å slappe litt av mht ma, sa. Skal på siste oppfølgingstime på fertilitetskl. idag.

Ønsker deg MASSE lykke til med forsøket. Det blir din tur også:-))))

 

MVH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har vært kjempe heldig og blitt gravid på 1 ivf-forsøk 2 ganger, vil ønske deg masse lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lenn.. :))

 

Dette var 3 å siste forsøk.. :))

Ble gravid på andre forsøk også men endte i sa etter noen glade dager... Så er litt redd det kan skje i gjen... Men håper det går bra denne gangen...

 

I 97 klarte vi det på første forsøk... :))

Alle er vanlige forsøk da ingen egg har vært bra nok til frys...

 

Ønsker deg masse lykke til på neste forsøk...

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der !

 

Vi var nok blandt de heldige. Ble gravid etter første ICSI forsøk. Fikk satt inn to egg, men bare det ene festet seg. Er nå 8 uker på vei.

 

Masse lykke til !

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

Ble gravid på 5 ivf jeg, har nå en liten jente på 2 1/2 år. Har prøvd å få søsken å har tilsammen hatt 4 forsøk siden aug i fjor. Ruger nå å håper på positiv test til helgen.

Som du skjønner har veien vært lang å vanskelig, men det gikk til slutt. Ville ikke gi oss , å det er jeg veldig glad for.

Men håper veldig vi skal oppleve dette igjen.

 

Ønsker deg lykke til med forsøk i mai/juni.

 

Stor klem

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lenn!

Vi er en av de som ble gravide på første forsøk.Fikk en gutt i mars-04. Holder på med søskenforsøk nå. Ikke så lett denne gangen,noe som det virker som det er flere som har problemer med.

Hadde et forsøk i nov som endte i MA i uke 11. Så etter mye venting skal vi igang med forsøk nr 2 neste mnd. Så vi ligger vel likt i løypa.

Håper det klaffer for dere denne gangen.Masse lykke til.

(Det var vanlig ivf forsøk.Få egg så ingen på frys)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har klart det nå for andre gang på 1 førsøk. Har en liten gutt på litt over 15 mnd, og termin denne gang er 8 desember.....(det blir 2 år mellom dem...begge i desember med 1 ukes mellomrom). Begge er "vanlige" IVF forsøk. Har 4 egg på frys i 5 år, så det er mulig med et 3 barn med hjelp fra offentlig klinikk....noe jeg ikke var klar over på forhand.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lenn

 

Vi har vært så heldige. Første gang, for ca 3 år siden hadde vi vårt første forsøk, 9 mnd etter fikk vi verden beste nydeligste (innhabil, nei!!!!) gutt. Altså, klaff på første forsøk.

 

Vi hadde 7 egg på frys og i oktober i fjord ble de tint opp, men det var bare ett som var "bra nok" til å settes inn. Dette forsøket var misslykket.

 

I Desember begynte vi helt på nytt med IVF, og også denne gangen trengte vi bare ett forsøk, nå er jeg øyeblikkelig 3 mnd på vei og håper at det går bra videre også.

 

Vi er bare så heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarte det også på første icsi forsøk og har ei skjønn datter på 13 mnd. Vi skal i gang med søskenfryseforsøk på slutten av mai.Ble gravid sist i mai,så vi håper det er lykkemåneden vår.Lykke til Lenn!!!Alle gode ting er 3 vettu!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! :o)

 

Vi mistet (SA) på de to første forsøkene, og nå på det 3. forsøket har lillegull satt seg :o). Så jeg har blitt gravid på alle forsøkene, men det var vel ikke vår tur de andre gangene. Er nå 26 uker, og bare 3 mnd igjen :oD

De satte inn 2 egg hver gang, vi venter en gutt nå.

Vi fikk 3 egg til frys etter 2. forsøk, men ingen overlevde.

 

Ønsker deg masse lykke til, uansett hvor mye man sliter og hvor mange nedturer man har så er det verdt det den dagen man får to blå streker på en test!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, ble gravid på førte IVF forsøk etter 3 års prøving. Satte inn 2 egg, der 1 har festet seg. Har i tillegg 3 egg på frys.

Nærmer med de 40 år, så det kan skje under her i livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var også en av de heldige som fikk klaff på første forsøk. (icsi).

 

Er nå 11+0, og krysser fortsatt fingrer og tær for at alt går bra....

 

Vi fikk ingen egg på frys.

 

Ønsker deg masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lenn!

Fikk gutt etter 1. IVF august-02. Heldige...

Mislykket fryseforsøk i september-04

6 måneder med Pergotime, uten resultat.

Mislykket IVF i juni-05

Venter gutt etter fryseforsøk sept.05 (Termin nå i juni:)

 

Lykke til dere også!

mvh

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar jenter:o)

Fint å få litt tilbakemeldinger og oppmuntringer fra dere.

Takk så mye for alle lykke-til-ønskningene:o) Man må ikke gi opp!!

 

Masse lykke til videre alle sammen! Ta godt vare på dere selv! :o)

 

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...