Gå til innhold

hvor finner dere kule mamma bukser?


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg fant en fin figursydd snekkerbukse på HM. Hadde ALDRI trodd jeg skulle gå med snekkerbukse, men denne er altså smal, sitter i rompa som en vanlig bukse, og dessuten veldig behagelig fordi det ikke er noe som strammer på magen. Har fått mange kommentarer om at den er fin! Jeg har også kjøpt en litt vid "sagge-bukse" på Bik Bok, litt sånn militæraktig, det ser jo ikke like dumt ut å ha en slik bukse under magen (selv om jeg føler meg litt som en tjukk mann :)

 

Begge buksene kostet 3-400 eller noe i den dur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom Svangerskapet i Oslo, og de hadde mye fine bukser nå fra ca 599,-. Ellers mye fine kjoler og skjørt også :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg er på "besøk" fra 3. trimester, men har jo en del "erfaring" med mamma-tøy nå da... hehe... (31 dager til termin)

 

På HM (i Kristiansand) har de hvertfall fått inn flere par mamma-dongeri som ser kjempekule ut...! Jeg kjøpte to par dongeri, og fikk flere kommentarer på jobb som f.eks. "jøss, har du begynt å gå i vanlige bukser igjen nå...." hehe, dette var jo litt stas da, fordi man føler seg jo ikke spes. stilig i tøyet når man trekker buksa langt opp under armene... hehe.....

 

MEN: Vil anbefale dere å kjøpe mamma-dongeri med stretch ! De er bare så utrolig behagelige å gå med. Den ene jeg kjøpte var stretch, den andre ikke. Nå er det kun den med stretch jeg kan bruke, fordi når magen synker, er det ikke behagelig med noe som strammer der nede......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også kjøpt bukse på hm og den kostet 250.. helt griet. go og mjuk var den også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte en fin svart smal mammabukse hos lindex i sånn jeans-stretch stoff og tror jeg kommer til å bruke den mye! (er ikke kommet så langt ennå), den kostet rundt 300 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har kommet en ny type mamma bukse på hm nå. (ny i vår butikk i allefall) Den er i stretch og er smal i beina, så den er fin å ha oppe i støvletter, dessuten ålreit å brette opp om sommeren. Tror den var grei i rompa også! Det skal sies at jeg er for stor til å bruke sånne smale bukser selv, men jeg tror nok de er flotte på dere i normal størrelse.. he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså; de nye smale buksene, VIL SE PENE UT! he he, jeg er bare 20 kg overvektig fra før av og selv om jeg "smatt" oppi en str xl og den faktisk hadde vokseplass, så var det ikke så pent... Også er jeg for stor og flat over rompa til at de sitter oppe. Men jeg tror for all del de vil sitte pent på andre, selv om kiloer har lagt seg på morpen og geman... HA ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt en tete a tete bukse (dongeribukse) på Louise mammaklær i Gjøvik (selges også på Svangerskapet i Kirkeveien i Oslo). Den kostet 699,-, og er helt fantastisk! Utrolig elastisk stoff, regner med at jeg kan bruke den hele svangerskapet, i motsetning til buksene jeg har kjøpt på H&M, Kappahl og Lindex som blir for trange rundt magen etter noen mnd. Buksa ser helt ut som en vanlig bukse, men går over magen (mykt, deilig dongeristoff hele veien). Samboeren sa faktisk at det var den fineste buksa jeg noengang hadde hatt (sitter så fint over rumpe og lår (og mage)). Vet ikke om jeg skal ta det som et kompliment eller en fornærmelse... He, he... Jeg anbefaler virkelig å kjøpe en ordentlig mammabukse med en gang. Jeg har brukt masse penger på bukser jeg har vokst ut av: H&M en bukse i Small (bruker normalt small) og en i medium. Begge er nå for trange rundt magen. Lindex str 42(!!!) snart for trang rundt magen... Disse tre buksene har kostet ca 1000 kroner til sammen, og kan ikke brukes resten av svangerskapet. Angrer skikkelig på at jeg ikke kjøpte buksa til 699,- med en gang, så kunne jeg latt være å kjøpe alle de andre... (Må føye til at jeg har lav gravidmage, slik at bukser som ikke er kjempeelastiske nederst raskt blir for trange der). Er forøvrig i 18. uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært inne på too-chic.com og bestilt bukser. De har noen kjempefine modeller. Syns nå jeg i alle fall. Kjenner flere som har bestilt derfra. Koster ca 3-400 kr. Også har jeg sydd en bukse selv også. :) Mamma hadde et gammelt mønster som var kjempestilig.. Har vanligvis kjempeproblemer med å finne bukser som passer. (Hjulbeint med flat rumpe!!!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har selv hm bukser, og de er altfor trange over magen, skikkelig ubehaglig, så nå går jeg bare å lasser rundt i treningsbuksene mine.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt den nye buksen fra h.m som er trang nederst,så man kan ha støvletter utenpå,den er kjempefiiin!!

Bruker den nesten hver dag jeg,er 23+2,og den er ikke for stam over magen i det hele tatt.Den er jo kjempe mye strikk i den,så jeg tror ikke det blir noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...