Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #1 Skrevet 5. april 2006 er bare nysjerrig:) har inntrykk av at det er mange kjempeunge stemødre her inne... det er vel slik at når mannen etablerer seg på nytt, så finner han en yngre partner. mon tro hvorfor det er slik. kanskje har det nye forholdet større sjanse for å vare hvis man er ung nok til å få¨felles barn?
libro2 Skrevet 5. april 2006 #2 Skrevet 5. april 2006 er 30 år å har vært med samboeren min i 5 år, siden stebarnet var 16 mnd. jeg er 4 år eldre enn bio-mor, men hun er 8 år yngre enn far.. han fant vist ut at det ikke bestandig er lurt å satse ungt. Ho var og er fortsatt utrolig umoden. vi på vår side har to felles barn nå.
litjpia06 og lillegutt08 Skrevet 5. april 2006 #3 Skrevet 5. april 2006 jeg er 30år, møtte min sambo da jeg var 27år. Hans jente var da 6 år
*Ulrikke* Skrevet 5. april 2006 #4 Skrevet 5. april 2006 Jeg er 32, og stemor til tre på 5, 6 og 10. De var 1, 2 og 6 da vi møttes. Har ei på straks 5 mnd sammen. Jeg er to år yngre enn stebarnas mamma, uten at jeg tror at DET merkes sånn helt i det daglige
Gjest Skrevet 5. april 2006 #5 Skrevet 5. april 2006 Jeg blir 32 til sommeren. Barnas mor er 8 år eldre enn meg, men min mann er 2 år yngre enn henne. Hun lurte en ung mann (min mann), og ble gravid med førstemann rett etter at han hadde sagt at han ikke ville flytte sammen med henne. (dette fikk jeg første gang vite av min svigerinne - han hadde kommet og grått hos dem da han hadde fått greie på at han skulle bli pappa.. han følte seg for ung og han hadde ikke de rette følelsene for henne). Han tok ansvaret sitt, gjorde det han trodde var riktig den gang. Men etter noen få år sa han at det ikke var verdt å leve det livet han gjorde, og ville flytte. Da ble hun gravid med nr. 2. VI har ingen felles barn enda, men det kommer.. :-)
Gjest Skrevet 5. april 2006 #6 Skrevet 5. april 2006 er du gravid, heldige meg? jeg er 33, har 2 stebarn i småskolealder, + ei lita ei hjemme på puppen... pussig, min mann er også 8 år yngre enn sin eks, men han ble ikke lurt da, han var stormende forelsket, men skjønte fort at det ikke var liv laga, men da var hun allerede gravid. det mest utrolige er at de fortsatte sammen, og etterhvert kom også andremann.... sånn som han har beskrevet forholdet deres, synes jeg det er helt sensasjonelt at han klarte å gjøre henne gravid ikke bare en - men 2 ganger.... men jeg tenker ikke så mye på det lenger, fokuserer heller fremover... veslemor skal få småsøsken hun også, når mor kommer litt mer til hektene igjen:)
Gjest Skrevet 5. april 2006 #7 Skrevet 5. april 2006 Ikke gravid nei.. :-( Men det kommer! Vi må bare legge noen forhold til rette først. Og her er det ingen som lurer den andre.. ;-) Min mann er "bare" 2 år (nesten 3 faktisk) yngre enn sin eks.. Men JEG er 8 år yngre enn henne.. Så han er litt mer enn 5 år eldre enn meg.. hehe.. komplisert. Jeg har også snakket med mannen min om hvorfor han ble så lenge, og hvorfor han greide å få 2 unger med henne.. Og da sa han at han i utgangspunktet hadde tatt et valg om å bli hos det første barnet sitt.. Men da livet ble så miserabelt for ham, så ville han ut av forholdet. Det ble litt frem og tibake, og hun tagg ham om å bli.. det ville han ikke, men greide så å gjøre henne gravid igjen.. Så nå får han svi for det.. hun lager livet såååå surt for ham. Jeg får så vondt av ham noen ganger, han er helt fortvila.
Helen71 Skrevet 5. april 2006 #8 Skrevet 5. april 2006 Jeg er 35 år. 3 år eldre enn min manns eks og 1 1/2 år yngre enn han. Han ville nok ha ei som var eldre, he he
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 5. april 2006 #9 Skrevet 5. april 2006 Hei, jeg er 25 år og er stemor til en jente på 3år. Jeg var 23 år da jeg traff pappaen hennes, da var han 28 år. Vi venter vårt første felles barn sammen i september og gleder oss veldig:)
ana baroma Skrevet 5. april 2006 #10 Skrevet 5. april 2006 Jeg blir 34 i disse dager, og mannen min er 35. Sønnen hans er 6 år, og vi har ingen felles barn enda... men det jobbes med saken ;-)
Gjest Skrevet 5. april 2006 #12 Skrevet 5. april 2006 Ikke så mange unge her likevel, da? :-) Jeg er snart 28, har vært kjærste med pappsen til barna i 2,5 år :-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2006 #13 Skrevet 5. april 2006 Jeg er (i 17 dager til 25 år og har vært sammen med samboeren min i snart 5 år. Jenta hans er 9 år og våre er 3 år og 2 år. Moren til jenta er 3 år eldre enn meg og 2 år yngre enn samboeren min.
Anonym bruker Skrevet 6. april 2006 #15 Skrevet 6. april 2006 Jeg er 21 år, og kjæresten min blir 32. Datteren hans er 8 år, og vi har vært sammen siden vesla var 5 1/2 år gammel... Har ingen felles barn, og det blir heller ikke aktuelt i de nærmeste årene:-) Det holder med å være stemor for min del!
Hannemor Skrevet 6. april 2006 #16 Skrevet 6. april 2006 Jeg er 35 og mannen min 39. Hans x er yngre enn meg, men vet ikke hvor mye. Vi har vært sammen i 6 år og begge har barn fra tidligere, og en i sammen.
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 7. april 2006 #17 Skrevet 7. april 2006 Jeg er 33 år og er 2 år yngre enn min mann og 5 år yngre enn biomor. Vi venter vårt første felles barn om 2 mnd. Forholdet til stebarna blir vel kanskje litt lettere dersom man får felles barn, hvertfall hvis den ene ikke har barn fra før. Da skjønner man jo mer hva det går ut på å ha barn og hvilke utfordringer det gir. Blir voksen forhåpentligvis.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå