Gå til innhold

Må le litt:)


Tobarnerfint

Anbefalte innlegg

Leste det innlegget med vekt, sure eller ikke sure tjukke damer.

Jeg nyter livet jeg, magen vokser, babyen sparker og jeg er verdens lykkeligste. Vi kan vel ikke være annet når et lite nurk bor inne i oss??

Man blir da ikke lykkelig av å være slank? Nei man blir lykkelig av å trives med seg selv, og akseptere seg selv for den man er. Og nå jenter skal vi glede oss over at vi vokser, legger på oss og at vi har baby i magen. Er et tegn på frodighet og fruktbarhet. Vær stolte, vis frem magen store som små :)

 

Ha en strålende dag jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er utrolig stolt av den voksende magen min, på lik linje med deg, men jeg kan ikke si at jeg bærer kiloene mine med stolthet. Jeg synes det er kjempe flott med de damene som gjør det, men vi kan vel ikke stikke under en stol at dette ikke gjelder alle. Jeg lever enda i den verden hvor jeg tror at jeg faktisk blir mer lykkelig dersom jeg går ned 20 kg. Men, jeg jobber med det, jobber med å akseptere meg og kroppen min, slik det er i dag.

 

Ville bare rose deg for et flott innlegg, men også rette litt fokus mot at det ikke er alle som har muligheten til å kose seg med disse kommende kiloene. Det sitter jo i hodet, og hodet er på mange måter litt "skrudd" hos mange når det kommer til kropp, vekt og selvbilde. (inkludert meg selv!)

 

Jeg må innrømme jeg, at jeg til tider er sur og gretten og lei og forbannet pga overvekten min, jeg klager også, til de jeg vet forstår... Det finnes dessverre ikke så mange som gjør det, og derfor er det så godt å ha disse sidene. Både for å få klaget litt og for å få oppmuntrende ord, som i innlegget over. -Og vi må jo ha lov til å klage litt vi også, vi overvektige, alle andre gravide, prøvere og andre klager...

Så får heller de som tar alle under en kam og som tror at overvektige generelt er sure, tro det... VI er jo IKKE det, ikke alltid... men noen ganger, som alle andre mennesker.

 

Nå skal jeg sove litt jeg, har rukket å bli trøtt igjen allerede. Så skal jeg møte dagen igjen etterpå med et smil og prøve så godt jeg kan å være stolt av meg!!

 

Følger opp hi, og ønsker deg lillhege og alle andre en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig, så enig. Har vært overvektig hele mitt liv, og trives faktisk som jeg er. Selvsagt skulle jeg av og til ønske jeg var litt mindre, så jeg hadde kunne kjøpe det jeg ville av klær, men bortsett fra det er jeg faktisk fornøyd! Og med en liten en på vei, tenker jeg da iallefall ikke slanking. Går turer og spiser sundt. Kommer det noen ekstra kilo, vel, så kommer de. =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...