Gå til innhold

Blødning...?


meg & to små vampyrer

Anbefalte innlegg

Er det farlig å ha blødning nå? Er 17+4 og hadde ingen smerter, bare en blødning etter å ha hatt sex.. Veldig bekymra... Er dette vanlig eller ville dere ringt legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er normalt å få småblødninger etter sex i denne tiden da slimhinnene i vagina er veldig tynne..men gir blødningene seg ikke hadde jeg ikke nølt med å ta kontakt med legen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bare i går kveld etterpå. Ser jo nå at det er bare svakt farget, som rester etter i går. Så da tror jeg at det har gitt seg... Så det er ikke farlig når det gir seg og man ikke har smerter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert ikke farlig. Har lest at det av og til også kan komme noen dråper et par dager etterpå uten at det er farlig, så hvis det gav seg med en gang så...

 

Trøsteklem :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: Men er usikker på om jeg ville ringt legen... det føles alltid litt betryggende å ha snakket med legen... Hm.. hvis det ikke er lenge til neste time tror jeg at jeg personlig hadde ventet, men at jeg hadde nevnt det da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal visst ikke til legen før imidten av mai en gang...

Ga seg ikke helt med en gang, men over natta. Tror jeg, for jeg sov jo... Virka slik på restene for ås i det sånn. Uff, så ekkelt forklart av meg..

 

Legen min tar ingen spørsmål per tlf, så føler at det er litt mye styr å dra til henne om dette er helt normalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står i pappirene at det er vanlig å blø litt etter sex så jeg stoler på det men er du usikker ring jordmor eller legen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...