Gå til innhold

Å legge gullet, på dagtid......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere det,, venter dere til barnet er "stuptrøtt" grinete og "gnikker nase", eller tar dere å legger babyen forde dere bestremmer at nå er det passende med en lur?

 

Jeg gjør begge deler jeg.

 

Som nå, når hun har vert oppe 2 timer, og virket ikke trøtt og grinete egentlig, men jeg la henne i vognbaggen på stua, hun grein i 3 minutter, og nå sover hun.............

 

Men jeg synes det er så ok å holde på rutinene....og legger henne selv om hun ikke nødvendigvis er kjempetrøtt..........

 

Bare meg?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må innrømme at jeg venter til hun blir grinete, fordi jeg uansett må vugge og styre sånn for at hun skal sove, ikke bare å legge henne ned nei...Når hun begynner å bli litt grinete, da vet jeg at hun er trøtt, og da slipper jeg unna med en del vugging. Men ville gjerne hatt det sånn som deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også venter til jeg ser at hun er trøtt, hvis ikke blir det bare masse hyl. Men hun pleier å bli trøtt til omtrent samme tid, så det er nesten rutiner her ihvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ventar til han vert trøytt, men det vert han på omtrent same tida kvar morgon, så det går greitt. Trur nok eg hadde prøvd å få han til å sove omtrent på same tida viss det var ein dag han ikkje viste at han var trøytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten min blir også trøtt på omtrent de samme tidene hver dag. Veldig greit å ha en slags rutine på det. Men jeg må legge han før han blir veldig trøtt, for ellers er han vanskelig å få til å sovne. Han er 5,5 mnd og er vel oppe omtrent 2 timer mellom hver gang han sover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...