Gå til innhold

Ingen tante, negativ test....


la70

Anbefalte innlegg

Hei!

ikke noen positiv test denne pp heller. Skal få besøk av tante i dag, men hun har ikke kommet enda. Sov veldig dårlig i natt. Måtte opp og tisse flere ganger. Kan det ha noe å si på utslaget???? Det er vel bare en ønskedrøm.... Føler at tante kommer, er skikkelig oppblåst og stinn... Men etter påske får jeg resultatet på blodprøvene, så det er vel bare å roen helt til resultatet kommer... Skal på påskeferie, får heller nyte den med familie jeg ikke ser så ofte... Er litt lei, så tror jeg tar påskeferie fra sida nå.....Ha en god påske alle mann og lykke til!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God påske til deg også :-) Ja, det er så utrolig vanskelig å tolke disse symptomene - det kan jo være både det ene eller det andre. Økt tissetrang er jo et klassisk symptom på graviditet og det kan jo kanskje gjøre at morgenurinen, som du testet med ikke var så konsentrert. Men samtidig så er det vel dessverre ofte slik at vi som ønsker graviditet så mye kan få en rekke "falske" symptomer. Det kan jo være stresset som gjør det også. Men jeg håper det beste for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, sånn holdt jeg på forrige mnd. Tanta var over en uke forsinket...Kostet meg 3 tester..

Når det er sagt, testing på ikm dato er jo tidlig for noen da, kanskje du produserer hCG sent. Og el kan ha vært senere enn du tror...Og hyppig tissing kan påvirke resultatet, da urinen bør ligge i blæra minst 4 timer. Vent 2-3 dager, og test igjen... Det blir lange dager, jeg vet... :o) Men kanskje blir det belønnet med en positiv test!!

Ha en strålende og avslappende påske, og lykke, lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortvil ikke la70!! Det er fortsatt tidlig i forhold til testing!

Du får prøve igjen om ett par dager, viss du ikke får besøk av den dumme tanta.

Hva slags test brukte du da? CB eller billig-tester??

Vet at billig-testene kan være trege med å slå ut..

 

Masse lykke til la70!!

Og god påske!! Du må prøve å kose deg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn holdt jeg på forrige pp også, gikk flere dager over. Det er en test på utholdenheten. Får håpe det er en GOD grunn til det hos deg!

 

Kos deg og samle energi i påsken!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. . ønsker deg lykke til men ikke test for tidlig nå da,selv om jeg skjønner godt at testen roper på deg i apoteket eller hvor du kjøper fra. .hehe!!

ha en riktig god påske du oxo og kos deg masse. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg, dette er irriterende altså. Går selv her og venter besøk, skulle hatt tante her mand el tirsd, enda ikke dukket opp. I morgen er jeg oppe i dag 28. Har testet tre ganger allerede, sist i går. To clear blue og en billigtest, fri for tester nå. Har ingen symtomer på noe ting. Hverken tantebesøk el graviditet. Vært gravid 5 gangere før (tre barn) og bestandig hatt veldig ømme pupper veldig tidlig, Før ikm dag. Derfor er jeg bra sikker på at jeg desverre ikke er gravid. Med tanke på testingen din så er det jo slik at det for noen ikke gir pos. utslag før en stund etter ikm. Du har iallefall min største sympati der du går der og venter. God påske!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ia69!

Ja det var en billigtest, føler at tante skal komme, men ikke noe enda.

Venter på at den kommer, føler det på meg. Skal ta en test på lørdag hvis den ikke er kommet. Er jo litt forkjøla og i ulage, tante kan jo bli litt forsinket av det og...Tør ikke håpe på positiv test.. Men skal heller tenke på noe gledelig som at det snart er påske og fri. Skal til Gudbrandsdalen i påska. Gå på ski og hilse på familie. Det blir korselig. God påske til deg og, og alle dere andre for god støtte og forståelse. Godt å ha dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg vil ikke skape noen falske forhåpninger, men jeg testet meg noen dager etter at jeg var blitt gravid, uten at det ga noen utslag. Jeg slo meg til ro med resultatet, mens jeg gikk med en premenstruell følelse både i magen og puppene i tillegg til at jeg stadig var tissetrengt. Da jeg 3 uker etterpå skulle ha en rutinemessig kontroll hos gynekologen, kunne han via ultralyd påvise at jeg var gravid..Jeg fikk nesten sjokk, spesielt fordi jeg hadde tatt gravitetstest tidligere. Du skal derfor slappe godt av i påsken..Det skjer når man minst venter det... :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Prøver å ikke få for store forhåpninger. Har fortsatt ikke fått besøk av tante. Men har litt mensmurringer og går på do i et sett... Brystene er fortsatt ømme... Skal teste meg igjen til lørdag.... dersom jeg ikke har fått besøk av tante i mellomtiden... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...