Gå til innhold

100 dager igjen


Nancy's mama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

yes...da er det 100 dager igjen til termin.......jeg synes det går fort framover jeg da... litt for fort egentlig når det er så mye annet å tenke på oxo..........men gleder meg enormt til lillegutt kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

111........................hehe...gleder meg til tallet blir 2 sifret...

 

men samtidig...hva skal jeg gjøre med dere når tiden er omme? når babyen er kommet....da blir jeg nok ikke her inne på samma måten...slik var det sist jeg finn barn!!! og her som det er så moro å være og "tyte"......Dette blir min siste graviditet..og jeg som elsker å gå gravid........så trist da....!! Men akk så jeg gleder meg til å hilse på den lille..........det skal bli stort!!!!! og da får jeg en guttunge i hus som blir så lykkelig over endelig å ha fått en baby ....for er det noen som virkelig ser frem til dette , så er det han!!!!

 

jaja, ååååååååååååå må de 111 dagene bare gå fort asså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi nådd den magiske 100- dagers grensen også!

Gleder meg utrolig mye til å få se det lille nurket:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 dager for meg også i dag!!!

Jeg syntes de første ukene gikk supersakte, og var kjempe redd for at noe skulle gå galt. Vi hadde prøvd i nesten to år før det gikk, så sikkert derfor jeg var litt ekstra nervøs. Nå synes jeg ukene flyr, og terminen nærmer seg med stormskritt.

Grattis til alle =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

94 dager igjen...

 

Noen som synes at det ikke er lenge siden jul/nyttår. Jeg synes det har gått kjempe fort... Og hvor mange dager er det siden???

 

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...