Gå til innhold

Er det noe mening i dette da???


Babyonboard ;-)

Anbefalte innlegg

Go morn alle sammen ;)

Bare lurer på noe..... De første seks mnd var jeg kvalm og kastet opp for ingenting, til alle døgnets tider, men sjeldent om morgenen... Nå har jeg bare noen uker igjen, og har begynt å kaste opp om morgenen!!! Er det en eller annen som plutselig kom på at DET (morgenkvalme) har hun ikke fått opplevd enda??? Så det må ordnes...

Eller er dette vanlig???

 

Forøvrig så ser beina mine ut som noe som hører til på en elefant... Hvem stjal de slanke beina mine????

 

Og så sover jeg sååå dårlig... Har bare sovet litt over en time i natt :( Stod opp kl fem, da orka jeg ikke ligge å vri meg mer...

 

Blir de siste ukene slik???? Noen som har litt erfaring?

 

En trøtt og sliten hilsen fra meg...

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Kjenner ikke igjen det med kvalmen..., men ellers JA, de siste ukene blir gjerne slik. Og når det gjelder ødemer så ble jeg bare enda værre etter fødsel! Noen dager etter fødsel veide jeg fem kilo mer enn jeg gjorde rett før fødsel. Og i dag, fire uker etter fødsel, ser beina mine fremdeles aldeles for j***** ut!!! Og det med søvn...: Har ikke sovet så mye i natt jeg heller. Men det er jo en koseligere grunn da...

Lenke til kommentar

Uff, nei - eg syns ikkje det er noko meining i slike plager - sjølv om det er for eit kjempegodt formål.

 

Eg er gravid i veke 35, fortsatt i jobb, og med ein treåring heime. Føler meg veldig sliten om ettermiddagen/kvelden, men søv ganske så godt om natta fortsatt. Har ingen ødemer og har ikkje kasta opp ein gong under svangerskapet!

 

Det var vel ikkje dette du ville høyre eigentleg, men mitt poeng er at plagene er utrolig ujevnt fordelt på oss gravide!

 

Vil berre ønske deg lykke til i innspurten! Håper du får sove bedre allerede i natt! Eller at du klarer å ta igjen litt søvn på dagtid.

Lenke til kommentar

Stakkars.......synes skikkelig synd på deg! Det virker som om noen får alt.

 

Ønsker deg lykke til videre. Tenk på hvor herlig det vil bli å få et barn i mai med hele sommeren foran seg :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...