Gå til innhold

*Snufs*


Mamsen86

Anbefalte innlegg

Jeg leste et innlegg på Far svarer mor-forumet.. Han hadde gjort en dame gravid, hun valgte å beholde og nå skriver han at han hater dama og at han aldri vil treffe ungen sin..

Nå er jo min historie litt annerledes, det er jo eksen min det er snakk om. Ingen tilfeldig person jeg har truffet på byen osv!

 

Men!! Eksen har forduftet.. Han gir fullstendig FAEN og har funnet seg andre damer og interresser!

Grunnen til at tårene nå da renner.. Er at jeg fikk på en måte en manns synspunkt da og det var virkelig VONDT å lese!!!

Kommer eksen min til å mene det samme om meg? Om ungen?

Bare fordi vi ikke er sammen mer, liksom...??

 

Huff.. Jeg vet ikke, jeg.. Er vel hormonene som spiller litt inn her også! Men det var virkelig vondt å lese det..

Lenke til kommentar

Fortsetter under...

Du, jeg leste om en dame (husker ikke om det var her inne) der typen eller eksen hadde gitt blanke f gjennom hele svangerskapet.

Men da ungen ble født kom han gråtende til henne, ba om tilgivelse og sånn.

 

Mannfolkene trenger også tid på å modnes de og, på å venne seg til tanken og sånt.

Kan jo ikke love deg at det vil skje, men uansett er det hans tap!!

 

Kan love deg at jeg også gråt mye de første mnd, nå er jeg 4 mnd på vei, og er helt sikker på at jeg kommer til å klare meg, at alt kommer til å gå bra. Alt som kommer fra pappaens side tar jeg som en bonus...

Lenke til kommentar

Ja, jeg vet at jeg klarer dette jeg også!

Men jeg får så dårlig samvittighet ovenfor bebisen.. At hun/han ikke skal ha noen pappa, fordi ballene hans krympa da han fikk vite at han skulle bli pappa! *Sukk*.. Det skal ikke være enkelt detta livet altså..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...