Gå til innhold

Hjelp - bekymret nå!


Lilje74

Anbefalte innlegg

Veldig dumt... men jeg hadde glemt å spise fordi jeg har holdt på i hele kveld og ut i natten med å gjøre klar leiligheten til sambo kommer hjem... Har ikke sett ham på over fire uker.. Tok et eple før jeg la meg. Det tok ikke lang tid før det kom opp igjen... i tillegg er jeg varm som bare det i ansiktet og masse små røde prikker??

 

Kan jeg være alergisk mut fuktighetskremen (eg bodylotion) som jeg ubevisst tok i ansiktet på vei til sengen? Kan jeg ha kommet borti noen vaskemidler som har fremkalt alergisk reaksjon? ER ikke alergisk vanligvis og har ikke opplevd noe liknende før... Har jo kastet opp en del da... men ikke samtidig med å bli varm og rødprikkete...

 

Hadde antistoffer mot meslinger...

 

Huff, er jeg tåpelig nå? Det er jeg sikkert isåfall håper jeg dere forstår hormonene mine... men er nå likevel litt redd for at dette er symptomer jeg burde kjenne til og gjøre noe med...

 

Noen som er våkne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ok... antakelig bare tøyser jeg... sliten og døsig.... Jeg får bare sjanse på at dette ikke er noe farlig... og så kan jeg le av det i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk jeg sto faktisk opp og løp til maskinen og logget på igjen for å se om jeg kunne finne noe om røde prikker etc... Antakelig bare tørr hud som får fuktighet + kvalme fordi jeg ikke har vært flink å spise + fordi jeg har stått på i flere timer etter at jeg har kjent at jeg burde hvile...

 

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Vel, morgen nå... med røde prikker i ansiktet, men ellers som normalt... Skjønner ikke det helt... men er ikke så hysterisk nå i dagslys :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjefen min er legeutdannet. Han ba meg ringe legen min om dette... men det er bare opptatt og snart er treffetiden hennes over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke allergisk mot eple da...?Kan jo reagere på nye ting under graviditeten...? Jeg fikk plutselig et elveblest utslett over hele kroppen, i uke 7...Måtte ta antihistaminer for å roe det ned...(polaramin)

Uansett, håper det roer seg da, ikke morro å ikke skjønne hva som skjer med kroppen....Lykke til!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...