Gå til innhold

Æææææh!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke røyka siden klokken.. Halv sju, eller noe sånt! Altså, bare 6 timer.. Jeg holder på å bli gæææææren!!!!!!!!! Jeg prøver å tenke på den forbannade røyken.. Men på en eller annen måte så sniker den seg inn i tankene mine!!! HERREGUD, for et jævla slit!!!

Jeg blir flau av meg selv for at jeg ikke har den jævla viljestyrken.. Sååå utrolig egoistisk av meg, huff og huff!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

syns det var mange timer jeg... dette er jævlig......

 

har halvert forbruket mitt men er fortsatt oppe i 10 om dagen.......... fa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe alvorlig dritt!!

 

Jeg klarte å gå ned til fem om dagen.. Men nå er jeg oppe igjen i.. Gud vet hva! Jeg blir gæren!!!

Hvorfor er det så vanskelig? Syntes det er så mange som sier "Jeg stumpet røyken tvert".. Tror dem juger altså, haha! Får det er faen så vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off ja,kjenner meg igjen her:(prøver å kutte ned messt mulig, men er oppe i samme antall pr dag før du vet ordet av det. er noe slit. sluttet faktisk på dagen med min første, men ikke i det hele tatt med nr 2 og ikke dette svangerskapet heller:(vet ikke koss jeg klarte det den gangen!!!men strever i det lengste for å kutte den ut, messt fordi jeg er gravid, men det er jo så mange andre grunner for å slutte også da. jeg har røykt i snart13 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tiden går alt for fort!!!!men merker etter hvert at kroppen min ikke vil ha denn røyken i det hele tatt.blir verre å verre for hvert år nå de sisste 3 åra. da jeg verkeligen har fått kjenne at den gjør noe med meg. skremmende!!!! men det er jo så FORBANNA vanskelig å legge den fra seg!!!! BLIR GAAAAAL JEG!

får krysse fingrene for at vi kutter den en dag vi også! aldri for sent vet du:)

koz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her!

Og det verste er det at det er ikke selve røyken jeg savner.. Men det er den VANEN, liksom! Det at når jeg våkner så tar jeg meg alltid en røyk, det at når jeg venter på bussen så tar jeg meg en røyk osv, osv..

 

Huff, jenter.. Dette er ikke bra av oss, virkelig! NÅ MÅ VI STRAMME OSS OPP HER!! =) Jeg tok min siste røyk i går kveld, (det gjorde jeg for så vidt i forje uke også), og nå er jeg fast bestemt på å klare det! Iallefall ut denne dagen.. Klarer jeg det så er jeg iallefall et godt stykke på vei! =) Lykke til med dere også jenter!!!!!

 

Mange, mange røykfylte klemmer fra en som nå skal gå å LUKTE på en Prince Mild!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ut i går at jeg er gravid. Vanligvis røyker jeg 20 stk om dagen,men i dag har jeg bare tatt 4.Og kjæresten min er forvist ut på trappen. Planen er jo å kutte helt, Men jeg synes det er utrolig vanskelig!

Føler jeg går med gråten i halsen hele tiden. Blir sprø!!! Jeg vil så veldig klare å slutte nå,men uff....

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg sluttet å røyke for litt over ett år siden. Det som hjalp meg var røykeboka. "Endelig ikke røyker" av Allen Carr. Fantastisk bra bok. Du legger ikke på deg, ingen abstinenser, ingen bilder eller skremselspropaganda. Bare litt lett hjernevasking til det bedre ;>

Verdt et forsøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å leser den boka nå, for kvinner utgaven. Ble dritforbanna etter de 20 første sidene, men krysser fingrene for at det går!!! :-) Det eneste jeg tenker på om dagen er gravid - røyk - gravid.......... Blir spennende å se om jeg klarer å konsentrere meg på jobben i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...