Gå til innhold

Utslett under armen, håper noen kan svare meg:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har utslett under begge armhulene, røde og kløende spes på morgenen, hatt det i kanskje 2mnd nå. noen forslag peiling på hva dette kan være?og evt hva jeg kan gjøre med det?

 

nærmer seg sommer og skulle gjærne begynt å barbere meg under armene igjen, gjør jeg det nå har jeg et h@@@@ i 2 dager etterpå...

 

kom med tips jenter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klør som fy jeg også. Var ei anna ei i barselsgruppa som hadde det samme sist gang hun amma.Etter at hun var ferdig ble kløinga også borte, men det var ikke veldig ille sa hun. Håper at kløinga slutter når jeg slutter å amme.. Klør til jeg blør. Har prøvd å gå uten deoderant, prøvd 4 forskjellige deoderanter (inklusive Dove og med aloe vera), prøvd talkum pudder (klør bittelitt mindre, men langt fra godt nok), hudkrem og nå det siste Eurax. Har prøvd diverse såper, uten såpe, ikke barbere- barbere. You name it! Blir smågal og får nesten bare lyst til å klø med en kniv. Noen som har hatt dette og vet eksakt hva man kan gjøre med det???

Skjønner deg veldig godt HI. Ikke noe gøy dette her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei så kjipt å høre at du også klør...

Ammer ikke lengre jeg da, fødte for 16mnd siden.

Siste forsøk her er mildisone krem m kortison i som jeg bruker når sønnen min har sterke atopiske eksem...

 

håpe noen kan hjelpe oss.

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt utslett og kløe under den ene armhulen i månedsvis! Har det noe med amming å gjøre? Jeg ammer nå bare om morgenen. Det som hjalp meg var å smøre på aloe vera-gel flere ganger daglig. Hvis kløen var ekstra ille, smurte jeg på hydrokortison-salve. Utslettet er mye bedre nå, men kan blusse opp igjen innimellom. Merkelige greier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har og hatt samme problem. Dro til legen og det viste seg at det var en blanding av sopp og eksem. Fikk en krem som inneholder litt kortison, det hjalp med en gang. Måtte ha den på resept.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt dette i mild grad- smørte på canesten krem(fås uten resept!),og vips så var det borte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...