Gå til innhold

Er noe alvorlig galt med meg???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler meg som et vrak. Er nå 11+5. Sykemeldt.

 

Det verste er at jeg er så sinnsykt sliten i kroppen. Kjennes ut som jeg har blitt overkjørt av et vogntog. Fungerer bare ikke. F.eks min fantastiske dag i dag. Stod opp gikk på do, kledde meg, ordna frukostblanding og var da helt gåen. Flate ut på sofaen.Der har jeg stort sett ligget. Bortsett fra når jeg lå i senga. Føler meg så elendig. Orker ingenting. Har hatt det sånn i 4 uker. Før det var jeg bare sliten. Det begynner å tære på. Er helt sliten psykisk, og griner for ingenting. Skal det virkelig være sånn?

 

Må forlenge sykemeldingen min og alt er bare dritt.

 

lillemeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror dette er helt normalt. Jeg har vært som deg men det var for noen uker siden, altså helt i begynnelsen i svangerskapet.

Men noen kan få slike symptomer mye lengre. Du vet, kroppen arbeider kjempehardt.

Håper du blir bedre snart!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og stakkars deg, vet akkurat hvordan du har det.... jeg er 11+1 i dag og som deg... fullstendig utslitt, eier ikke energi!!! Har hatt det sånn i 5 uker nå, det er utrolig deprimerende!!! Kvalm som fy... hvert måltid er en kamp!! Nei vi har det ikke lett nå :-), men tenk som vi kommer til å blomstre når denne perioden er over...... Jeg begynte med akupunktur i forrige uke, syns det hjelper litt... har heldigvis ny time i dag!! Fatt mot medsøster... vi går lysere tider i møte!! Lykke til og god bedring til deg.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent til noen uker er gått så kommer nok energien tilbake. Jeg kjenner meg veldig igjen. Er sykemeldt pga kvalme og etter at jeg har levert barna i barnehagen ligger jeg som en slakt på sofaen. Etter en dusj trenger jeg å hvile- håper det gir seg snart. Var å tok akupunktur mot kvalme. Hjalp bare litt. Hun sa at hun merket at kroppen min var sliten. det kunne vel hvem som helst sakt når en vet at jeg har 2 småbarn. Men allikevel synes jeg at jeg fikk noe mer ork til ting etter disse behandlingene. Hold ut bedre tider i vente samt en deilig vår håper jeg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...