Gå til innhold

Dere som hadde ustabile syklusser.


Prinsessa&pøbelr@kkeren

Anbefalte innlegg

Vi har ei jente på snart 3 år, før vi fikk henne hadde jeg stabil syklus på 36 dager,jeg tok ut spiralen i okt-05(hadde lite blødning med spiralen)siden det har syklusen vært ustabil: 35,35,35,43 og nå sist 29. Spurte legen hvorfor den var slik og han sa at det kunne være cyster,hvis jeg ikke var gravid innen juni,så skulle han sende meg til ul,og hvis det var cyster så kunne jeg få tabletter som skal hjelpe på eggløsningen..

 

Hadde noen av dere ustabile sykluser?

Tok det lang tid før dere ble gravid?

 

 

begynner å bli utålmodig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før jeg begynte på p-piller hadde jeg regelmessig syklus på 30 dager. Første syklus etter p-pilleslutt var på 41 dager, så der bomma vi ganske kraftig på eggløsning. Men da jeg først fant ut når jeg hadde hatt eggløsning, så huska jeg at akkurat da hadde jeg fått veldig ømme pupper, så i 2. pp bare fulgte jeg med på puppene mine og hadde masse sex da de ble ømme. Den syklusen var bare på 34 dager og da ble jeg gravid :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar..vil gjerne ha flere erfaringer rundt dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ustabile sykluser etter jeg slutta på p-pillen. Første var på 35 dager, og andre på 45 dager. Ble gravid i 3 syklusen..da fant jeg ut når eggløsninga var (ca dag 32). Så hos oss klaffa det i 3pp! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også ustabile sykluser,alt mellom 40-50 dager. Fikk da pergotime hos gynekologen og ble gravid på 1. forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg har alltid hatt relativt lange og ustabile sykluser, men ble gravid på 2. forsøk. Alt fra 35 - 45 dager. I sommer hadde jeg over 50 dager mellom mens, og fikk vondt i magen på høyre side. Jeg ble sendt på UL og da oppdaget vi PCO på den ene siden, men at smertene hadde mer med endetarmen/fordøyelsessystemet å gjøre. Etter det levde jeg sunnere med mat og trening og syklusen ble kortere og mer regelmessig, og smertene forsvant. Jeg fant ut at livsstil styrer syklusen min veldig, og at jeg derfor kan påvirke den selv. Så da vi prøvde rett over jul trodde jeg det skulle ta lang tid, men nei da;-) Det eneste er at man må sex oftere over en lengre periode når man er usikker, men det er jo mest morsomt... Jeg fulgte også litt med på livmorens høyde, sekret etc - tar det lang tid kan det være ok å se etter et mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAdde sykluser mellom 33 og 49 dager.

Fikk pergotime av gyn, og ble gravid på første kur!

 

Jeg visste jeg hadde eggløsning (testet som en gal), men fikk pergo for å få "hissigere" eggløsning!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen,så kjekt å høre andres erfaringer.. mannen min har vært bortreist ett par av eggløsningene mine og det hjelper jo ikke..hehe

 

Kanskje jeg skal kjøpe meg eggløsningstester,hvis jeg ikke blir gavid på denne el..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte ikke prevensjon på to år, hadde uregelmessige syklusser alt fra 21-31dager. Plutselig kom mensen etter 26dager 2mnd på rad og nå venter vi med stor glede vårt første barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...