Gå til innhold

Lett sportsvogn/trille med vendbart styre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en vogn å anbefale? Har en UJ men vil gjerne ha litt mindre vogn til reiser hvor jeg også kan ha barnet vendt mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på. Har nå en simo urban kombi som begynner å bli i tyngste laget med en unge på over 10 kg oppi.

Har lurt litt på Teutonia Mistral for jeg vil ha en trille som jeg kan legge ryggen helt ned på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor lett du mener, men Teutonia Mistral er en lett sportsvogn, tror det veier 11 kg uten hjul. Håndtaket er vendbart, vogna er solid og lett å trille, lett å legge sammen og tar ikke stor plass i bilen. En trille vil selvfølgelig være mindre, men tviler på om du får tak i en trille med vendbart håndtak..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistral er super, ellers får du jo Carena Ride(?) da, den er enda mindre enn Mistralen... men ikke så bra kvalitet da, men som reisetrille er den jo topp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du om det finnes triller (slik som simo champion, brio) man kan vende sittedelen på?

Kanskje det blir sportsvogn i stedenfor da? Er ikke lett dette her. Bor ikke i nærheten av barnevognbutikk så har ikke testet de som finnes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carena ride er gått ut. Den heter Carena freeride nå, og er langt fra lett. Faktisk 3kg tungre enn Teutonia Mistral, 16kg.

 

Lette triller som er vendbare er ikke lett. Vet ikke om du med trille mener store hjul? Er de lette, er de sjelden vendbare fordi en vendbar vogn omtrent alltid veier mer. Stabiliseringspunkt osv.

 

Jeg kommer kun på en lett og vendbar vogn. Bugaboo Cameleon. Den veier ca 9kg, er super å trille, vendbar både i håndtak og sittedel. Dessuten forholdsvis romslig, 53cm lang rygg.

 

www.bugaboo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espirit har en - se annonse for Rudo i siste foreldre og barn. De har nettside - www.rudo.no - men den vognen er ikke der.

Den ser skikkelig kul ut, har full liggestilling og vendbar sittedel.

Du kan jo ringe og spørre etter brosjyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...