Gå til innhold

Pergojenter, hjelp meg litt???


Gjest Meg & Maria

Anbefalte innlegg

Gjest sonja

 

Nå er jeg på dag 16, positiv el-test i går, men negativ i dag. Svinger det så fort????? Noen som kan svare???Litt redd den i går var feil og at jeg bare så ønske-syner....

 

Det stod i allfall på bruksanvisningen at man skulle parre litt (kaller det parre da det blir særdeles lite innpulsiv sex når man teller dager og timer....blir jo som dyr vi:) etter 24timer og innen 48 timer. Så det har vi gjort i dag. Hehe, så vet dere det! Får ta en runde i morra og og håpe testen viste riktig i går.

 

Håper og ønsker og gir samtidig litt opp. Litt av en prosess dette. Håper alt klaffer for alle oss pergodamer, tenk så mye vi må igjennom som både par og oss selv. Når vi har kuler på magen alle sammen kan vi se tilbake på denne tida og smile og være glad vi klarte det og at vi overlevde. HÅPER DET! for det føles ut som man ikke overlever noen ganger, når verden er så urettferdig.

 

 

Hvordan er deres EL smerter? Har aldri hatt smerter (kanskje ikke så rart når jeg faktisk ikke har el av meg selv, dumme meg...:) Har vært litt øm inni meg i dag. Kjenner det når jeg sitter og når jeg har sex....

 

 

Stå på pergoinner!!!!! Vil skal og vi vil bli mammaer nå!!

 

klem fra nypu..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Ville bare si at det er veldig vanlig å få el på dag 16 eller 17 når man går på pergo, så testen din viste nok riktig. Håper det blir full klaff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Tror nok det er ganske stor forskjell på når man har el. I følge legen min, og min pergo-kur har jeg el ca dag 14. Har fått et veldig fint skjema av henne. Hun tegnet en strek på et ark. Tegnt et rød ring på dag i - når mensen kom. Så merket hun av når jeg skulle ta blodprøve og når jeg var mest fruktbar - dag 12-15. Jeg har prøvd el-test en syklus, men fikk ikke utslag i det hele tatt. Så det gadd jeg ikke...

 

Har ikke kjent noe særlig til el før jeg heller, men denne mnd tror jeg at jeg kjente den (inbiller meg hvertfall det :-) Det stakk i puppene, hadde vondt i hode, følte meg støl og "rar" i magen. Dette varte ca 1 1/2 dag før det roa seg noen dager. Nå har jeg gått å vært kvalm siden mandag og er det fortsatt. Skal ha mensen på mandag. Er pissnervøs for at det ikke skal være noe nå heller. Det blir nok et slag i tryne.....

 

Ønsker deg hvertfall maaasse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...