Gå til innhold

Heisann!


Surikaten

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg er ny på 1.trimester. Har vært en del inne på assistert befruktning. Jeg har endelig blitt gravid, etter 3 forsøk med prøverør. Tror jeg er rundt 6+5. Jeg skal til UL på torsdag, så da regner jeg med å få det mer nøyaktig.

 

Følelsen av å endelig lykkes er helt utrolig, men det er jo alltid et MEN; jeg er ganske bekymret om dagen, fordi jeg i sist uke var ganske kvalm. Mest på ettermiddag og kveld. På fredag morgen låg jeg med hodet i do før jeg gikk på jobb. Kvalmen økte alså sist uke, mot å nesten forsvinne helt i helgen, og denne uken. Følte også at brystene ble litt mindre ømme... Er det noen som har opplevd det samme? Vet jo at symptomene svinger, men synes det er litt rart at kvalmen skal forsvinne så tidlig.....

 

Takker for svar:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Surikaten!

Først må jeg gratulere deg så mye med endelig å ha lykkes.

Prøv å fokuser på dette og ikke at det kan gå galt. De aller fleste går det jo fint med. Når det gjelder kvalmen vil den komme og gå akkurat som du beskriver. Jeg var også fryktelig kvalm i uke 6 og følte meg skikkelig dårlig. Nå er jeg 9+3 og kvalmen er ikke like intens lenger. Jeg trodde også i uke 7 at kvalmen hadde gitt seg, men jeg tok feil. Tro meg!

Slapp av og kos deg med det etterlengtede svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...